سالانه 186 هزار عدد پیچ و پلاک در حوزه ارتوپدی پزشکی در شرکت پویان طب همدان تولید می شود.

تولید سالانه 186 هزار پیچ و پلاک برای ارتوپدی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیر شرکت پویان طب با اعلام این خبر گفت : با این میزان تولید سالانه 30 میلیون دلار صرفه جویی ارزی می شود .

آقای حاتمیان افزود : قیمت تمام شده این پیچ و پلاکها یک سوم قیمت مشابه خارجی است .

 او با بیان اینکه تحقیقات بومی برای رعایت بالاترین استاندارد های دنیا رمز موفقیت این واحد است خاطرنشان کرد : از سال آینده صادرات عمده به عراق ، افغانستان وآذربایجان در دستور کار این واحد است .

 آقای حاتمیان ادامه داد : پیچ وپلاک از جمله لوازم تجهیزات پزشکی است که در ترمیم استخوانها وارتوپدی از آنها استفاده می شود. این تولید کننده تجهیزات پزشکی افزود : چهار کارخانه در کشور پیچ وپلاک تولید می کنند که مدرن ترین آنها در شهرک صنعتی ویان است.

 مدیر این کارخانه خاطرنشان کرد : شرکت پویان طب نخستین شرکت خاورمیانه ای است که با دستیابی به تکنولوژی پلاسما استریلیزاسیون صنعتی قادر به تولید و عرضه انواع ایمپلنتهای منطبق بر آخرین استانداردهای روز آمریکا و اروپا به شکل استریل است.

این کارخانه که با30 میلیارد تومان هزینه در شهرک صنعتی ویان احداث شده است شهریور امسال به دست وزیر دادگستری افتتاح شد و60 نفر در مرحله نخست مشغول به کار شدند.

انتهای پیام/ ب



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.