در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

جزئیات تنبیه دانش آموزان دبیرستانی با کمربند+فیلم

مدیر آموزش و پرورش شهریار گفت:پرونده مدیر خاطی که در یکی از مدارس شهرستان شهریار(مدرسه معلم)به تنبیه برخی دانش آموزان اقدام کرده بود از سوی هیات رسیدگی به تخلفات در حال بررسی است.

پرونده مدیر خاطی به هیات رسیدگی به تخلفات ارجاع داده شدبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در طی دو روز گذشته،فیلمی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شد که تصاویر ضبط و ثبت شده،موید تنبیه بدنی برخی از دانش آموزان در یکی از مدارس شهرستان شهریار است.

علی ذبیحی،رئیس آموزش و پرورش شهریار در گفت و گو با خبرنگار گروه اعلمی پزشکی در خصوص صحت این فیلم،اظهار داشت:متاسفانه واقعه تلخ اشاره شده صحت دارد و علیرغم تاکیدات بسیار به مدیران آموزشی و مدارس فعال در این  شهرستان،مبنی بر پرهیز از هرگونه تنبیه بدنی،در یکی از مدارس منطقه مذکور،با تعدادی از دانش آموزان برخورد نامناسبی شده  که بلافاصله آموزش و پرورش این شهرستان پیگیری موضوع را با فوریت در دستور کار قرار داد.

وی افزود:پرونده مدیر خاطی به هیات رسیدگی به تخلفات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ارجاع شد و پس از بررسی لازم،برخوردهای قانونی اعمال خواهد شد.

ذبیحی در خاتمه یادآور شد:پرهیز و اجتناب مدیران و عوامل آموزشی مدارس از تنبیه بدنی و فیزیکی دانش آموزان،ضرورتی است که بر اساس ماده 75 بر آن تاکید شده و نادیده گرفتن آن پذیرفته شده نیست و در صورت حادث شدن چنین تخلفاتی،بدون مسامحه برخورد خواهد شد.


برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۶ دی ۱۳۹۵
جالب اینجاست که وقتی با این قشر به اصطلاح معلم صحبت میکنی خیلی حق به جانب و بدون پشیمونی از کار زشتشون بچه ها رو وحشی و بدون خانواده میدونن. خدا شاهده اگه گیر نمی افتادم خیلی از معلم های دوران مدرسه ام رو تکه پاره میکردم. یک عمر با عقده بار اومدیم. از زدن های وحشیانه تا حتی تجاوز جنسی به بعضی از دانش آموزان از هیچ کاری این وحشی ها فروگذار نکردن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۱۷ ۰۶ دی ۱۳۹۵
بارها به اموزش پرورش گفتیم اما پیگیری نشد در مدرسه شهید چمران شهریار هم این اتفاق افتاده.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۱۳ ۰۶ دی ۱۳۹۵
بنده خودم معلم هستم و بسیار با دانش اموزان خوش برخورد هستم.ولی بعضی دانش اموزان واقعا بدون هیچ زمینه تربیتی فقط رشد کرده اند و لذا وجود اندکی خشونت و تنبیه برای ایجاد نظم و ارامش در مدارس و کلاس ها ضروری است.کسانی که نگاه خارج از سیستم تعلیم و تربیت دارند،به خصوص آقایان پشت میز نشین ،از نظر ما صلاحیت نظر دهی در این موارد را ندارند.
آخرین اخبار