فرمانده انتظامی شهرستان سرباز از توقیف یک دستگاه وانت تویوتا به دلیل ارتکاب 61 فقره تخلف حادثه ساز و 10 میلیون و900 هزار رالو خلافی پرداخت نشده خبر داد .

توقیف وانت تویوتا با 61 فقره تخلف در سربازبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،سرهنگ سیامک مرادی فرمانده انتظامی شهرستان سرباز اظهار داشت: روز گذشته مأموران پلیس راهور شهرستان سرباز در راستای برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز، و در هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده های این شهرستان، یک دستگاه وانت تویوتا را به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات رانندگی متوقف کردند.

وی افزود: پس از متوقف کردن خودرو و استعلام از سامانه هوشمند پلیس مشخص شد خودروی موردنظر دارای 61 فقره تخلف حادثه ساز و 10 میلیون و 900 هزار رالن خلافی پرداخت نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز با تاكید بر اینكه بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی، خودرویی كه خلافی آن به ده میلیون رالا برسد توقیف می شود، خاطرنشان کرد: در همین راستا این خودرو نیز از ادامه مسیر منع و تا پرداخت خلافی، روانه پاركینگ شد.

وی در پایان با درخواست از رانندگان برای رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، تصریح کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی علاوه بر تامین امنیت جانی باعث جلوگیری از صدورجریمه نیزخواهد شد لذا لازم است تا شهروندان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در هر زمان قانون را فصل الخطاب کار خویش قرار دهند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.