وزیر ورزش وجوانان گفت: صلاحیت رسیدگی به موضوع انتخابات تیراندازی را داریم و مسائل حقوقی این فدراسیون در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود سلطانی فر در حاشیه برگزاری انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری درباره  وضعیت ریاست فدراسیون تیراندازی بیان کرد: برای بررسی وضع فدراسیون تیراندازی در حال حاضر مسائل حقوقی را پیگیری می کنیم و به زودی ابهامات در مورد انتخابات این فدراسیون مشخص می شود.

وی در پاسخ به این سوال که هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی گفته وزارت ورزش نمی تواند من را برکنار کند عنوان کرد: وزارت ورزش صلاحیت رسیدگی به حاشیه های تیراندازی را دارد و این موضوع را به همگان ثابت می کنیم. در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست و تا زمانی که تحقیق و بررسی در مورد این موضوع کامل نشده است نمی توانم اظهار نظر کنم.

گفته می شود انتخابات فدراسیون تیراندازی به دلیل دوشغله بودن مهدی هاشمی رئیس فدراسیون در زمان برگزاری مجمع باطل است و باید دوباره برگزار شود.

سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان دو هفته گذشته گفته بود برای فدراسیون تیراندازی سرپرست مشخص می کند، همچنین امیر خادم نیز اعلام کرد رای دیوان عدالت اداری در مورد تیراندازی باید اجرا شود.

البته رئیس فدراسیون تیراندازی پس از بروز این حواشی عنوان کرد که نمایندگی مجلس شغل محسوب نمی شود و حتی دیوان عدالت اداری در نامه دوم خود به وزارت گفته صلاحیت رسیدگی به این مسئله را ندارد و مسئولان باید در جریان نامه دوم عدالت اداری قرار بگیرند، بعد درباره این موضوع اظهار نظر کنند.

اما باتوجه به اظهارات امروز وزیر ورزش و جوانان باید منتظر چالش بزرگی در فدراسیون تیراندازی و بحث انتخابات این فدراسیون باشیم، که شاید منجر به تعلیق تیراندازی شود.

 
براین اساس باید دید که جدال بین فدراسیون تیراندازی و وزارت ورزش و جوانان به کجا می انجامد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار