٢٤ کیلوگرم ماهی خاویاری در بندر ترکمن کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: این میزان ماهی خاویار که از نوع تاس‌ماهیان بودند با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز (ماهیان خاویاری و خاویار) از بازار ماهی فروشان بندرترکمن هنگام بازدید از غرفه ها کشف و ضبط شد.

سرهنگ غفار سعیدی‌نسب افزود: گوشت ماهی خاویاری کشف شده در این عملیات بلاصاحب بوده که پس از بررسی‌های لازم، پرونده تشکیل شده، جهت رسیدگی قضایی به اداره حقوقی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ارسال شد

وی ادامه داد: مأموران یگان ویژه حفاظت شیلات استان طی عملیات شبانه دریایی، با هدف حفظ ماهیان خاویاری در حوزه‌های گمیشان، خواجه نفس و میانقلعه به دریا اعزام شدند.

سعیدی‌نسب اضافه کرد: در این عملیات مأموران گشتی یگان توانستند تعداد دوهزار و ۱۰۰ رشته دام فلسدار، ۱۲ شاخه لنگر و ۱۶ کیلوگرم ماهی استخوانی کشف و ضبط کنند و ۲۷ قطعه بچه‌ماهی غضروفی زنده در دریا رهاسازی شد.

وی گفت: درعملیاتی دیگر هم مأمورین یگان حفاظت شیلات گلستان، در حوزه گمیشان و میان‌قلعه، تعداد یک‌هزار و ۵۰۰ رشته دام فلسدار و ۱۹ شاخه لنگر کشف و ضبط و ۲۸ قطعه ماهی غضروفی زنده نیز در دریا رهاسازی کردند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.