مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: سامانه گرمایشی 63 مدرسه و فضای آموزشی این استان امسال نصب و راه اندازی خواهد شد.

استاندارد سازی سامانه گرمایشی 63 فضای آموزشی استانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سعید هژبری اعلام کرد: 292 میلیارد ریال در سال جاری برای استاندارد سازی سامانه گرمایشی 43 مدرسه این استان با 590 کلاس درس اختصاص یافته است.

وی هدف از اجرای این طرح را حذف بخاری های نفتی خطر آفرین و تامین ایمنی جانی دانش آموزان و ایجاد شرایط آسایش و رفاه در فضاهای آموزشی عنوان و پیش بینی کرد در مدت یکماه سیستم گرمایشی این کلاس های درس در مناطق مختلف استان استاندارد سازی شود.

هژبری نبود شبکه گاز شهری در بسیاری از روستاهای استان و مدارس کوچک که امکان اجرای سیستم حرارت مرکزی در آن وجود ندارد را از موانع اجرای این طرح اعلام کرد.

وی یادآورشد: از مجموع سه هزار و 300 کلاس درس با سیستم گرمایشی غیر استاندارد تاکنون عملیات استاندارد سازی هزار و 400 کلاس درس انجام شده و اجرای این طرح تا پایان جمع آوری بخاری های نفتی و تجهیز همه کلاس های درس به سامانه گرمایشی استاندارد ادامه خواهد داشت.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.