معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشكي همدان از راه اندازی دانشكده فناوري نوين خبر داد.

راه اندازی دانشكده فناوري نوين در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرهاد فراهانی از تصویب ایجاد سه رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد و اظهار کرد: هفته گذشته سه رشته توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور تصویب شد که دانشجوهای آن سال آینده وارد دانشگاه خواهند شد.

وی با بیان اینکه در رشته پی اچ دی علوم اعصاب چهار استادتمام، یک دانشیار و نیز استادیار داشتیم افزود: یک گروه بسیار قوی از علوم اعصاب در همدان وجود داشت که بر اساس آن توانستیم رشته دکترای تخصصی با گرایش توان بخشی اعصاب را بگیریم.

معاون آموزشی دانشگاه با اشاره به وجود امکانات آزمایشگاهی قوی در همدان، گفت: گروه علوم اعصاب کارهای تحقیقاتی قوی انجام می‌دادند که همین امر باعث ورود رشته مورد نظر در همدان شد.

وی از امکان ایجاد دانشکده فناوری نوین در استان خبر داد و افزود: حداقل برای تاسیس هر دانشکده سه رشته باید وجود داشته باشد.

دکتر فراهانی با بیان اینکه یکی از سه رشته‌ای که بر اساس آن می‌توان دانشکده فن‌آوری نوین را تاسیس کرد، رشته پزشکی مولکولی است که کارشناسی ارشد و پی اچ تی آن را از قبل داشتیم، افزود: در رشته بیوتکنولوژی که سال گذشته مصوب شد، امسال دانشجو گرفتیم.

وی با بیان اینکه رشته سوم فیزیولوژیک علوم اعصاب است که آن راه‌اندازی خواهیم کرد، گفت: اکنون دانشکده فناوری نوین قابل تاسیس است و امیدوارم با امکانات موجود آن را در همدان ایجاد کنیم.

 انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.