دونده ماراتن کشورمان گفت: تنها به درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا - هنک کنگ و کسب مدال فکر می کنم.

 محمد جعفر مرادی دونده ماراتن کشورمان در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد وضعیت فعلی اش بیان کرد: این روزها سخت مشغول تمرین هستم، از اول مهر تمریناتم را به طورجدی دنبال می کنم. 

وی ادامه داد: از نظر شرایط آمادگی وضعیت خوبی دارم و برنامه های تمرینی من به صورت منظم و برنامه ریزی شده پیش می رود.
 
دونده ماراتن کشورمان در مورد برنامه های آتی خود گفت: قرار است روز 10 دی ماه در مسابقات ماراتن هرمز که به مسافت 42 کیلومتر و 195 متر برگزار می شود،شرکت کنم این اولین باری است که پس از 5 سال در یک رویداد داخلی حضور می یابم امیدوارم بتوانم در این رقابت ها عملکرد خوبی را از خودم ارائه دهم.
 
وی افزود: پس از رقابت های قهرمانی کشور، تمریناتم را به صورت جدی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که بهمن سال جاری در هنگ کنگ برگزار می شود، دنبال می کنم .امیدوارم در بین سه دونده برتر قاره کهن قرار گیرم.
 
مرادی درمورد حمایت فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: متاسفانه فدراسیون دو ومیدانی تاکنون به تعهدات خود عمل نکرده است. با این حال از مسئولان فدراسیون می خواهم امکانات لازم را در اختیار دوندگان ماراتن قرار داده و به قول های خود وفا کنند تا بتوانیم با انگیزه بالا تمرینات خود را پیگیری کنیم.
 
دونده ماراتن کشورمان درباره شانس مدال آوری خود در رقابت های آسیایی تصریح کرد: رقبای آسیایی در مقایسه با دوندگان ایرانی از امکانات فوق العاده ای بهره می برند و رقابت با آن ها سخت است. با این وجود برای اعتلای پرچم ایران تمام تلاشم را به کار می گیرم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار