برنامه‌ تلویزیونی «آب و آتش» با حضور خانواده‌های شرکت‌کنندگان مسابقه‌ای را با محوریت هیجان به روی آنتن می‎برد.

ساسان گلستانه مجری طرح و جانشین تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «آب و آتش» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون جزئیات و ساختار این برنامه تلویزیونی گفت: مسابقه «آب و آتش» مجموعه‌ای با محوریت هیجان با بخش‌های آبی و خاکی در 25 قسمت طراحی شده و در کنار همه سختی‌های آب و هوایی، شرایط محیطی و طراحی سازه ها، با رگه‌هایی طنز همراه است.

وی با بیان اینکه این برنامه با کمی رگه‌های طنز همراه است، ادامه داد: مسابقه «آب و آتش» با توجه به شرایطی که ذکر کردیم، با محور قرار دادن خانواده‌ها و با همراهی و حمایت مدیران شبکه نسیم یکی از بزرگترین و اولین مسابقه‌های تاریخ تلویزیون را به نمایش گذاشت.
 
گلستانه در خصوص قیاس دو برنامه «چند درجه» و مسابقه «آب و آتش» بیان کرد: بیشترین تمرکز برنامه تلویزیونی «چند درجه» بر هیجان است و رقابت جزئی از برنامه محسوب می شود، اما «آب و آتش» به شکل مسابقه و با پتانسیل بالای شرکت کننده های جوان پیش می‌رود و در هرشب از برنامه پای 2 میلیون تومان پول درمیان است.

جانشین تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «چند درجه» افزود: در «آب و آتش» قرار نیست مخاطبان صرفا مسابقه تماشا کنند، بلکه این برنامه با طراحی بخش‌های مختلف و تنوع‌ بصری نگاهی به خانواده‌های شرکت کننده دارد.

وی درباره تجهیزات و امکانات ساخت مسابقه تلویزیونی «آب و آتش» اظهار داشت: این مسابقه با استفاده از 20 دوربین تصویربرداری و به روزترین امکانات ضبط و صدابرداری در لوکیشنی گسترده کنار ساحل دریاچه چیتگر تهیه و تولید شده است.

گلستانه در پایان با بیان اینکه برنامه تلویزیونی «چند درجه» هنوز تمام نشده است و به محض اینکه شبکه اعلام آمادگی برای پخش کند، ما تولید سری جدید را در دست خواهیم گرفت، عنوان کرد: حسام ناصری به عنوان روایتگر چراغ این برنامه را روشن کرده و با همراهی شرکت‌کنندگان در سیر برگزاری «آب و آتش» همراه ما است.
 

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.