کرمان؛

سعيديان : به دنبال جذب چند بازیکن خوب دیگر هستیم

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با آخرین وضعیت این تیم در طول تعطیلات بین فصل توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، عارف سعیدیان سرپرست تيم فوتبال صنعت مس كرمان اظهار داشت: اگر شرايط اب وهوايى تهران در روزهاى اينده مساعد باشد در تهران اردو خواهيم زد و چند بازى تداركاتى انجام خواهيم داد.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با آخرین وضعیت این تیم در طول تعطیلات بین فصل توضیحاتی ارایه کرد.

 سعیدیان گفت: در حال حاضر تمرینات تیم در دو نوبت صبح و بعداز ظهر در حال برگزاری است و بازیکنان تیم زیرنظر کادر فنی در نوبت صبح در سالن وزنه می‌زنند و بعد از ظهر نیز در زمین چمن کار با توپ را انجام می دهند و تمرینات تاکتیکی را مرور می‌کنند.

وی در رابطه با اردوی تیم نیز گفت: درصدد هستیم در اواخر این هفته در تهران اردویی برپا کنیم و چند بازی تدارکاتی را نیز انجام دهیم اما این منوط به شرایط آب و هوایی شهر تهران است و اگر آب و هوای تهران بارندگی نداشته باشد و یا دچار آلودگی شدید نباشد به این شهر خواهیم رفت.

سعیدیان افزود: طی فردا و یا پس فردا اطلاعات دقیق از آب و هوای تهران را در اختیار خواهیم گرفت و اگر  مشکلی نباشد به این شهر خواهیم رفت.

او ادامه داد: درصورتی که اردوی ما در تهران برگزار نشود در کرمان تمرینات خود را ادامه خواهیم داد و چند بازی تدارکاتی در زمین خودمان برگزار خواهیم کرد.

وی در رابطه با جذب بازیکنان جدید نیز گفت: در حال حاضر بعد از جذب میرزایی، هنوز کسی به طور رسمی به تیم ما اضافه نشده است اما در حال مذاکره با چند بازیکن خوب هستیم که طی روزهای آتی تکلیف آن‌ها نیز مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: کرمان ، جذب ، بازیکن ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار