مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان گفت: حدود 100 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان کرمان وجود دارند .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی و تعامل با موسسات و خیریه‌های عام‌المنفعه سطح استان کرمان اظهار داشت: استان کرمان با وجود ظرفیت‌های خوب و نعمات خدادادی منحصربه‌فرد، در فقر و محرومیت بالایی دارد.

وی افزود: حدود 100 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان کرمان وجود دارند و خیلی از خانواده‌هایی هم نزدیک به شرایط تحت پوشش هستند، اما ورودی ما محدود است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان ادامه داد: ما تولیدکننده فقر نیستیم، اما در برابر فقرا مسئول هستیم و با وجودی که کمک‌های خیران و نیکوکاران در استان کرمان بسیار خوب است، اما هنوز نمی‌توان کمک‌های بسیار خوبی را انجام داد.

وی بیان داشت: در 9 ماه نخست سال جاری بالغ بر 30 میلیارد تومان کمک‌های مردمی به حساب‌های کمیته امداد واریز شده و همچنین 98 میلیارد تومان هم اعتبارات دولتی بوده که وارد این گردونه شده است.

صادقی گفت: دنبال این هستیم از خرد جمعی استفاده کنیم و به هر شکلی که می‌شود عزت نفس این خانواده را حفظ کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از بزهکارهای اجتماعی از هوش بالایی برخوردار بوده و نیازمند کمک هستند، افزود: امیدواریم این جلسات ارتباط، تعامل و فتح بابی شود و ما یک عزم ملی می‌خواهیم و یقین دارم منافع کار جمعی بسیار بالا خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان گفت: متمرکز بودن خدمات می‌تواند کمک‌های بسیار زیادی در حرکت و هدف ما داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۲۰:۱۸ ۰۵ دی ۱۳۹۵
مگراستان کرمان چندخانوارداره که100هزارش محتاج کمیته امدادنداگه این کمیته امدادنبودسرنوشت این خانوارهاکی بود؟اینهاچطوری محتاج شدند؟