سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، گفت: امروز هم خوش شانس بودیم که سه مرتبه ضربات بازیکنان استقلال به دیرک دروازه برخورد کرد و هم بدشانس بودیم که در ثانیه های پایانی گل خوردیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،عبداله ویسی» عصر امروز پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه های ایران، افزود: علاقه مندان به فوتبال امروز یک دیدار تماشایی و جذاب را تماشا کردند و از این بازی لذت بردند.
وی با اشاره به اینکه دیدارهای سپاهان و استقلال همواره تماشایی بوده است، گفت: امروز هم خوش شانس بودیم که سه مرتبه ضربات بازیکنان استقلال به دیرک دروازه برخورد کرد و هم بدشانس بودیم که در ثانیه های پایانی گل خوردیم.
ویسی اظهار کرد: در نهایت معتقدم که تساوی برای این بازی نتیجه عادلانه ای بود، چراکه بازیکنان سپاهان در دقایق پایانی حرفه ای عمل نکردند.
وی خطاب به هواداران تیم سپاهان اصفهان، گفت: جوانان تیم به خودباوری رسیده اند و نیم فصل دوم متعلق به سپاهان خواهد بود. نقاط ضعف را در فصل نقل و انتقالات ترمیم خواهیم کرد و تیم خوبی را به مردم اصفهان تقدیم می کنیم.
سرمربی سپاهان در مورد دیدار تیمش مقابل نفت تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های ایران، گفت: دیدار با استقلال را فراموش می کنیم و با حضور تماشاگران خود در ورزشگاه نقش جهان به دنبال شکست نفت و صعود به فینال هستیم.
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و استقلال تهران عصر تهران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با نتیجه یک بر یک پایان یافت و هر دو تیم، در نیم فصل لیگ برتر باشگاه های ایران 22 امتیاز کسب کردند.
تیم فوتبال سپاهان در دیدار بعدی خود که از مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاههای کشور برگزار می شود باید روز دهم دی امسال در ورزشگاه نقش میزبان تیم نفت تهران است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.