بنزین سوپر در شهرستان نیشابور توزیع نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ بیش از شش ماه از آخرین استفاده مردم نیشابور از بنزین سوپر می گذرد و امروز دیگر هیچ‌ بنزین سوپری که نیاز بسیاری از خودروهای لوکس را تأمین می کند در این شهرستان یافت نمی‌شود.
یکی از جایگاه داران فعال در شهر نیشابور دراینباره گفت: مصرف بنزین سوپر به میزان بنزین معمولی نیست ولی مشتری مخصوص خود را دارد و با توجه به بیشتر شدن ماشین‌های لوکس، مصرف آن‌هم بیشتر شده است.
یکی دیگر از افراد فعال در پمپ‌بنزین حاشیه اتوبان نیشابور به مشهد تصریح کرد: بسیاری از مسافران که به مشهد یا تهران می‌روند به دنبال بنزین سوپر می‌گردند ولی ما جوابگوی نیاز آن‌ها نیستیم و مجبور هستند از بنزین معمولی استفاده کنند.
برای پیگیری این موضوع پس از تماس با مدیر ناحیه پخش ملی فرآورده‌های نفتی در شهر نیشابور متوجه شدیم وی اجازه مصاحبه ندارد.
حمیدرضا قادری در جواب سؤال دلایل عدم پخش بنزین سوپر گفت: این‌گونه اطلاعات فقط باید توسط روابط عمومی استان منتشر شود، ما چون زیرمجموعه استان هستیم همه اطلاعات باید با هماهنگی آن‌ها به رسانه‌ها داده شود.
پس از آن مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی با اشاره به دلایل عدم توزیع بنزین سوپر در شهرستان نیشابور مدعی شد: الآن به دلیل کیفیت مناسب بنزین در سرتاسر کشور دیگر مردم به دنبال بنزین سوپر نیستند و دیگر مثل گذشته مشتری ندارد.
جعفر قائمی طلب افزود: دلیل دیگر فروش کم بنزین سوپر به دلیل تفاوت قیمتی با بنزین معمولی است به‌ گونه‌ای که همه از آن استفاده نمی‌کنند.
او تصریح کرد: کمتر مصرف شدن بنزین در جایگاه باعث شده است که مقداری از بنزین بخار شود و جایگاه دچار کسری شود، این مشکل باعث کاهش تمایل جایگاه داران به توزیع این‌گونه بنزین در شهرها شده است که حتی مشهد نیز با آن درگیر است.
مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ما در مشهد پالایشگاه نداریم و برحسب نیاز استان بنزین می‌آوریم ولی الآن دیگر همه به دنبال بنزین یورو یا همان بنزین معمولی هستند و از بنزین سوپر استفاده نمی‌کنند.
با همه این تفاسیر این سؤال پیش می‌آید که اگر فردی با توجه به نوع وسیله نقلیه خود نیازمند به استفاده از بنزین سوپر باشد باید چگونه نیاز خود را برطرف کند؟
انتهای پیام// ر ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.