كاپيتان تيم ملی واليبال ايران از پيشنهاد يك تيم بلغارستانی برای پيوستنش به اين تيم خبر داد.

زينب گيوه در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در تيم بلغارستانی،گفت: مدتي است كه نامه پيشنهاد تيم شومن كلاپ بلغارستان به باشگاه دانشگاه آزاد رسيده است و حالا منتظر گرفتن رضايت نامه برای پيوستن به اين تيم هستم.

وی ادامه داد: مسئولان اين تيم بازي‌هاي ما در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسيا و avc كاپ را بررسي كردند و از عملكرد من رضايت داشتند و پيشنهاد دادند در اين تيم بازی كنم. اين تيم در حال حاضر در رده پنجم سوپر ليگ بلغارستان قرار دارد.

گيوه خاطرنشان كرد: دعوت‌نامه اين تيم در حال حاضر به دست دادگان رسيده است و منتظر هستم تا با گرفتن رضايت نامه اقدامات لازم براي گرفتن ويزا و اقامت را انجام دهم.

كاپيتان تيم ملی واليبال ايران و تيم دانشگاه آزاد، با اشاره به اينكه پيش از اين هم پيشنهاداتی از برخی تيم‌های خارجی داشته است،‌ گفت: هر بار به دليل حجاب تيم‌ها حاضر به خدمت گرفتن ما نمی شدند اما اين تيم پذيرفته است كه من با پوشش اسلامی در مسابقات حاضر شوم و اين يك موقعيت عالی برای من محسوب می شود.

گيوه در پايان گفت: بسيار اميدوارم كه شرايط هر چه زودتر مهيا شود و بتوانم به اين تيم بپيوندم و نخستين لژيونر واليبال بانوان بشوم. اين پيشنهاد مدتی قبل به مائده برهانی هم داده شده است و ممكن است هر دو به اين تيم بلغاری بپيونديم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار