نشست چالشها و فرصت های مطالعاتی و سرمایه گذاری در صنعت گردشگری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛نشست چالشها و فرصت های مطالعاتی و سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران با حضور پروفسور زینب بنت خلیفه، رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه فناوری مالزی برگزار شد. 

 این نشست با حضور پروفسور زینب بنت خلیفه رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه فناوری مالزی و جمعی از مسئولین گردشگری استان، دانشگاهیان، سرمایه گذاران و دست اندر کاران گردشگری استان در محل هتل سنتی فهادان یزد برگزار گردید.

در این نشت سیدمصطفی فاطمی مشاور مدیرکل و ناظر عالی گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد ضمن خیرمقدم به رییس دانشکده مدیریت دانشگاه فناوری مالزی، گزارشی از روند گردشگری استان یزد ارائه نمود.
 
و ی عنوان کرد: خوشبختانه استان یزد سمت و سوی خوبی را در گردشگری آغاز کرده و در تمام مباحث توسعه ای استان، گردشگری به عنوان اصلی ترین و پایه ای ترین فعالیتی که قابل قبول باشد مطرح می باشد، لذا در همین راستا کارشناسانی که در حوزه های توسعه استان برنامه ریزی می کنند به این واقعیت پی برده اند که راهبرد تو سعه استان در حوزه گردشگری قرار دارد.

وی در ادامه افزود: اولویت توسعه استان نیز به همین موضوع اختصاص یافته و به همین منظور بحث چالش ها و فرصت هایی که در سند توسعه گردشگری ما وجود دارد مطرح می گردد.

این مقام مسئول در رابطه با گردشگری کشور مالزی گفت: کشور مالزی یکی از کشورهای پیشرو در صنعت گردشگی است که در مدت کوتاهی توانسته گام های بلندی در زمینه گردشگری بردارد، به همین دلیل می تواند بسیاری از موانع و چالش ها و فرصت های پیش روی ما را در اختیارمان قرار بدهد.

فاطمی در رابطه با حضور زینب بنت خلیفه گفت: پروفسور بنت خلیفه به همین منظور در اینجا حضور دارند و ما امیدواریم که تمام مسئولان و دست اندرکاران بحث گردشگری که در این جلسه حضور دارند از صحبت های ایشان کمال استفاده را ببرند.

در ادامه این نشت پروفسور زینب بنت خلیفه به ارائه مطالبی در خصوص چالش ها و فرصت های صنعت گردشگری ایران و مقایسه آن با کشور مالزی پرداخت و مورد بحث و تبادل نظر صاحب نظران قرار گرفت.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.