دبیر فدراسیون بوکس گفت : احسان روز بهانی فرزند فدراسیون است و طبیعی است که بعضی وقت ها بگو مگوی میان پدر و فرزند به وجود بیاید.


به گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون بوکس ایران این روز ها تلاش می کند تا پس از مدت ها از حواشی فاصله گرفته و در سکوت کار های خود را دنبال  کند . پس از حواشی که المپیک به وجود آورد اوضاع اصلا جالب نبود . انتخاب نشدن سرمربی تیم ملی ، مشخص نبودن وضعیت مسابقات و اوضاع بر هم ریخته تیم ملی از جمله عواملی بود که فضای بوکس کشور راخراب کرده بود. اما رفته رفته شرایط تغییر کرد و اوضاع بهبود پیدا کرد.

باربارو به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس انتخاب شد اما شرایط آن مهیا نشد تا این مربی کهنه کار کوبایی به تهران بیاید !  همین موضوع دوباره رفته رفته به یک حاشیه تبدیل شد و اوضاع تیم ملی را بر هم زد با این حال مسئولان اعلام داشتند در صورت حاضر نشدن این مربی در تهران ،  باز هم  برنامه های تیم ملی اجرایی خواهد شد . برنامه هایی نظیر مسابقات انتخابی تیم ملی  و اردو ملی پوشان ، سرانجام و پس از مدت ها کش و قوس فراوارن قرار شد تا بار بارو کوبایی این هفته به تهران بیاید و عهده دار هدایت تیم ملی شود اتفاقی که هنوز رخ نداده و باید دید سراجام ایم مربی از هاوانان به تهران می رسد یا خیر ؟

اما موضوع تنها سرمربی کوبایی نبود مسابقات قهرمانی کشور و انخابی تیم ملی هم حواشی داشت که باز هم فضا را کمی ملتهب کرد .

درگیری و زد و خورد میان داوران و بازیکنان در محل برگزاری مسابقات و حاضر نشدن احسان روز بهانی بهترین بوکسور این روز های ایران دراین مسابقات از جمله نکاتی بود که این مسابقات را به حواشی برد .

اصغر اشرفی عضو کمیته فنی تیم ملی بوکس کشورمان در خصوص در گیری ها اظهار داشت : اشتباه های داروی باعث شد تا 5 داور از قضاوت محروم شوند و با ورزشکاران خطا کار برخورد شود .

علی دانشمند دبیر فدراسیون بوکس هم در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص انتخاب تیم ملی بزگسالان بوکس اظهار داشت: برای انتخاب ملی پوشان به اردو تیم ملی بوکس معیاری گذاشته بودیم که این مساله در همه رده های سنی تثبیت شد و تفاوتی برای هیچ یک از گروه های سنی قائل نشدیم.کسانی که مدعی پوشیدن لباس تیم ملی هستند در رقابت های قهرمانی کشور شرکت کرده و به مبارزه پرداختند و در نهایت از سوی کمیته فنی مسابقات اسامی نهایی و نفرات انتخابی تیم ملی اعلام خواهد شد.

وی در خصوص غیبت احسان روزبهانی خاطرنشان کرد: احسا ن فرزند این فدراسیون است و مانند پسر خانواده بوکس می ماند ،پس طبیعی است که صحبت هایی بین پدر رییس فدراسیون و پسر خانواده بوکس به وجود بیاید. احسان بهترین بوکسور ماست و تنها المپیکی بوکس ریو باعث شد تا مردم بوکس را در المپیک از طریق احسان پیگیری کنند.شایستگی های وی به ما ثابت شده است و به تشخیص و صلاحدید خودش در رقابت های قهرمانی کشور غیبت داشت و من احساس می کنم احسان خود را برای رقابت های بین المللی مهمتری آماده می کند هرچند با حضور و شرکت در رقابت های قهرمانی کشور مارا بیش از پیش خوشحال می کرد.

وی در خصوص احدی مربی سابق تیم ملی اظهار کرد:وی از قهرمانان و مربیان بسیار با تجربه و کار کشته بوکس بوده و تراز اول ماست و با اعلام این مطلب که گفت همه ما به قوانین فدراسیون و تمامی مسابقات باید احترام بگذاریم شخصیت خود را نشان داد.

وی در خصوص اعلام اسامی و انتخابی نهایی تیم ملی گفت:معیار سنجش و انتخاب تیم ملی در هر فدراسیونی به عهده مجموعه کادر فنی است و هیچ دخالت شخصی دراین مساله صورت نمی گیرد، آن ها باسنجش شایستگی ها ومبارزات خوب بوکسورها آنان را انتخاب می کنند.
وی در خصوص سر مربی کوبایی تیم ملی افزود: تا چند روز دیگر گزینه سرمربی بوکس ایران وارد کشور می شود و بلافاصله با انتخاب کادر فنی بوکس از 10 دی ماه وارد نخستین اردو تیم ملی می شود و به حمایت ملی پوشان می پردازد.از وزارت ورزش و جوانان و امور خارجه برای انجام کارهای سرمربی کوبایی تشکر می کنم.


حال انتظار می رود تا با توجه به اظهارات مسئولان فدراسیون اوضاع بر هم رخته این رشته پر طرفدار بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار