یکی از راهکارهای توسعه فضاهای علمی و آموزشی استفاده از ظرفیت خیران است که در این زمینه خیران اردبیلی بیش از 2.5 میلیارد تومان برای احداث مدرسه در اردبیل تعهد کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رییس مجمع خیران استان اردبیل با اشاره به اینکه خیران اردبیل بیش از2.5 میلیارد تومان برای احداث مدرسه در اردبیل تعهد کرده اند گفت: تاکنون بیش از 550 مدرسه با یک هزارو 416 کلاس توسط خیران اردبیل تحویل آموزش و پرورش داده شده است.

تعهد بیش از 2ونیم میلیارد تومانی خیران برای مدرسه سازی در اردبیل

جواد قران نویس بیان کرد: یکی از اولویت های مهم مجمع خیران مدرسه ساز استان، احداث مدرسه با استفاده از ظرفیت خیران در مناطق محروم است که احداث مدرسه در مناطق محروم سیر صعودی به خود گرفته و بیشتر مناطق محروم اردبیل از فضاهای علمی و آموزشی استاندارد برخوردارشده اند.

وی افزود: خیران با احداث مدرسه در مناطق محروم تبسم را بر لبان دانش آموزان جاری ساختند و با این اقدام خیرخواهانه خود دنیا و آخرتشان را تضمین کردند.

مرحوم حسنعلی علیپور یکی از خیران به نام کشور بود که همیشه در احداث فضای آموزشی و علمی پیشگام بود و نامش برای همیشه در تاریخ ماندگار شد و امروز خیرانی همچون مالک جعفرزاده مقدم تعهد احداث 84 مدرسه را کرده که این هم در نوع خود توشه و ذخیره بزرگ برای آخرت هست.

تعهد بیش از 2ونیم میلیارد تومانی خیران برای مدرسه سازی در اردبیل

40 باب مدرسه خیرساز در اردبیل افتتاح می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تا پایان امسال 40 باب مدرسه با 170 کلاس درس توسط خیران در اردبیل راه اندازی می شود و این مدرسه ها تحویل آموزش و پرورش استان داده می شود.

فرهاد ناصری از حمایت همه جانبه خیران برای مدرسه سازی در اردبیل خبرداد و افزود: ما قدردان این خیران بزرگوار هستیم که فضاهای تربیتی و علمی را برای دانش آموزان فراهم می کنند.

وی تصریح کرد: دولت به تنهایی قادر به احداث فضاهای علمی و آموزشی نیست و در این زمینه خیران ظرفیت خوبی بوده اند که همیشه با آموزش و پرورش همکاری همه جانبه داشتند، امروزه رفته رفته خیران در احداث مدرسه از دولت پیشی می گیرند.

خیران مهمترین اهداف خود از این امور خیرخواهانه را کسب رضای خدا و فراهم ساختن زمینه پیشرفت و توسعه کشور با استفاده از دانش آموزانی که در مدارس خیران تربیت می یابند و آیندگان این کشور در عرصه های مختلف خواهند بود بیان می کنند.

تعهد بیش از 2ونیم میلیارد تومانی خیران برای مدرسه سازی در اردبیل

احداث فضاهای علمی توسط خیران در اردبیل قابل تحسین است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: خیران نقش بسزایی در احداث فضاهای تربیتی و علمی دارند و هم اکنون به همت خیران اردبیل گام بزرگی در توسعه زیرساخت های آموزشی در اردبیل برداشته شده است که تلاش و همت خیران اردبیل در احداث مدرسه قابل تحسین و قدردانی است.

آیت الله سیدحسن عاملی با قدردانی از مرحوم حسنعلی علیپور و مالک جعفرزاده مقدم خیران مدرسه ساز اردبیل، گفت: این اقدام خیرخواهانه دو بزرگوار قابل قدردانی است که با این کار دنیا و آخرت خود را تضمین کرده و آثاری ماندگار از خود به جای گذاشتند که هیچ وقت این حسنه فراموش نمی شود.

امروزه پیشرفت کشور در عرصه های مختلف منوط به تربیت دانش آموزان فرهیخته و کاردان است که این نیروها از مدارسی تربیت می یابند که خیران بزرگوار آن مدارس را احداث کرده اند و بی شک خیران با این امور خیرخواهانه خود نقش عظیمی در پیشرفت و توسعه کشور دارند و حمایت ها و زحمات خیران قابل قدردانی بوده و دانش آموزان همیشه دست بوس و مدیون خیرانی همچون مرحوم حسنعلی علیپور و مالک جعفرزاده هستند و در کلاس درس یادشان را همیشه زنده نگه خواهند داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.