اهواز؛

پایان رقابت‌های طناب‎کشی و آمادگی جسمانی دانش‎آموزی

رییس هیات ورزش دانش‎آموزی خوزستان از پایان مسابقات قهرمانی طناب‌کشی و آمادگی جسمانی دانش‎آموزی استان و شناخت ورزشکاران برتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسنعلی افروزی‎زاده، رییس هیات ورزش دانش‎آموزی استان ‌اظهار کرد:‌ این رقابت‌ها چهارشنبه و پنج‎شنبه (یکم و دوم دی‎ماه) به میزبانی اهواز و در دو بخش پسران و دختران به انجام رسید.

وی با بیان این‎که مسابقات در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول برگزار شد، ‌افزود: مسابقات بخش دختران، چهارشنبه و مسابقات بخش پسران نیز پنج‎شنبه  انجام شد.

افروزی‎زاده با اشاره به نتایج این رقابت‌ها، گفت:‌ در طناب‌کشی دختران که با حضور هفت تیم در مقطع ابتدایی و در سالن 13 آبان برگزار شد، باغملک به مقام قهرمانی دست یافت و پس از این تیم، ناحیه چهار اهواز و مسجدسلیمان سکوهای دوم و سوم را کسب کردند.

رییس هیات ورزش دانش‎آموزی خوزستان بیان داشت: در بخش پسران این رشته نیز که در مقطع ابتدایی انجام شد، تیم‎های ناحیه دو اهواز، ناحیه چهار اهواز و مسجدسلیمان به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی اذعان کرد:‌ همزمان با مسابقات طناب‌کشی، رقابت‌های آمادگی‎جسمانی نیز در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول به انجام رسید که در مقطع ابتدایی پسران، ناحیه چهار اهواز با 2279 امتیاز عنوان نخست را کسب کرد، باغملک با 2265 امتیاز جایگاه دوم را به دست آورد و بندرامام با 1971 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

حسنعلی افروزی‎زاده اظهار داشت:‌ در مقطع متوسطه اول پسران نیز تیم‌های بندرامام، باغملک و ناحیه چهار اهواز به ترتیب با 2236، 2206 و 2137 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی با اشاره به نتایج بخش دختران این رشته نیز خاطرنشان‌کرد:‌ در مقطع ابتدایی، تیم‎های ماهشهر و بندرامام به ترتیب با امتیازهای 2327 و 2209 امتیاز سکوهای اول و دوم را به دست آوردند و باغملک با 2178 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

افروزی زاده تصریح کرد:‌ در مقطع متوسطه اول دختران نیز، بندرامام با امتیاز 2254 عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و پس از این تیم ناحیه چهار اهواز با 2251 و ناحیه یک اهواز با 2231 امتیاز به ترتیب در مکان‎های دوم و سوم ایستادند.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.