رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال،گفت: دیدار دو تیم فوتبال ماشین سازی تبریز و سایپابه دلیل شرایط نامساعد جوی، امروز یکشنبه برگزار نمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دیدار 2 تیم فوتبال سایپا تهران و ماشین سازی تبریز قرار بود در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال امروز یک شنبه در شهر تبریز برگزار شود.
بر همین اساس هواپیمای حامل بازیکنان تیم فوتبال سایپا دیروز شنبه بعد از ساعتی تاخیر در فرودگاه مهرآباد تهران، سرانجام به سمت تبریز پرواز کرد اما به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش شدید برف موفق به فرود در فرودگاه تبریز نشد و دوباره به تهران بازگشت.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: شرایط نامساعد جوی مانع از این شد تا هواپیمای حامل بازیکنان تیم فوتبال سایپا در فرودگاه تبریز فرود بیاید و بازیکنان این تیم به ناچار دوباره به تهران بازگشتند به همین دلیل دیدار این دو تیم امروز یک شنبه برگزار نمی شود.
فتاحی گفت: البته شرایط جوی شهر تبریز باز هم ارزیابی می شود تا در صورت امکان فردا دوشنبه این رقابت برگزار شود در غیر این صورت زمان برگزاری رقابت این دو تیم به روز دیگری موکول خواهد شد.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در پاسخ به این سوال که گفته شده بازیکنان تیم سایپا باید با اتوبوس خود را به تبریز برسانند، گفت: تلاش ما این بود که درصورت امکان این مسابقه امروز یا فردا حتما برگزار شود اما مسیرهای زمینی منتهی به شهر تبریز نیز به دلیل باران و برف شدید شرایط مناسبی ندارد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.