فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: باور ما براین است که این تعاملات باید در ابعاد و بخش های مختلف در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء امنیت جامعه، گسترش یابد.

لزوم تشکیل کارگروه های عملیاتی بین نیروی انتظام و دانشگاه
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،سردارحسین رحیمی در دیدار با رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان ، ضمن تاکید بر ارتباط تنگاتنگ نیروی انتظامی با دانشگاه، گفت: باور ما براین است که این تعاملات باید در ابعاد و بخش های مختلف در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء امنیت جامعه، گسترش یابد.

وی با اشاره به لزوم بهره گیری از دانش و علم اساتید دانشگاه ها، تصریح کرد: امروزه با روش های قدیمی و غیر علمی، نمی توان مسائل مختلف اجتماعی و موضوعات مختلف که مرتبط با حوزه کاری پلیس است را حل کرد و لزوم بهره گیری از روش های نوین علمی، برای حل مشکلات امری ضروری و غیر قابل انکار است.

سردار رحیمی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان ارشد نیروی انتظامی که فرمودند" پلیس باید، یار مهربان و مقتدر مردم باشد" تصریح کرد: بر اساس این تدبیر و دستور فرمانده معظم کل قوا، مجموعه نیروی انتظامی، همچون گذشته و با تاکید بیشتر، در این راستا در حال اجرای ماموریت است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از موضوعات علمی که در حوزه مسائل اجتماعی توسط اساتید و دانشجویان مورد تحقیق و پژوهش قرار می گیرد به نوعی همسو با ماموریت های نیروی انتظامی است، بر لزوم استفاده از نتایج این پژوهش ها و دستاورد ها در حوزه های ماموریتی پلیس تاکید کرد.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بهره گیری از تجربه علمی اساتید دانشگاه در کنفرانس های علمی ،اتاق های فکر و کارگروه های پژوهشی و علمی نیروی انتظامی ، یکی دیگر از مواردی است که می تواند در اجرای موفقیت ماموریت های به ما کمک کند و ما آماده ایم از این ظرفیت عظیم ، بیش تر از گذشته در راستای ارتقاء امنیت و احساس امنیت استفاده کنیم.

فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان، امنیت امروز سیستان و بلوچستان در طول سال های بعد از انقلاب اسلامی بی نظیر است، خاطر نشان کرد: تحقق این دستاورد مهم، نتیجه استفاده از توان موجود در تمام اقشار جامعه و همسویی مردم با نیروی انتظامی بوده است.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار