120 هزار میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به شهرکرد گفت: از ابتدای امسال 120 هزار میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط پرداخت شده است.

محمدرضا فیاض با بیان اینکه در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری و اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی، پیش بینی شده بود که امسال هفت هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی کوچک و متوسط راکد به چرخه تولید بازگردد، افزود: از ابتدای امسال 10 هزار واحد با دریافت 120 هزار میلیارد ریال تسهیلات به چرخه تولید بازگشت.

وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی انجام شده 14 تا 16 هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط راکد و نیمه راکد کشور تا پایان امسال تسهیلات اقتصاد مقاومتی دریافت می کنند.

فیاض با بیان توجه دولت و مسئولان در وزارت صنعت، معدن و تجارت به رونق تولید، ایجاد اشتغال و ثبات نیرو در واحدهای تولیدی تأکید کرد: واحدهای تولیدی به دنبال تعدیل نیرو نیستند.

معاون توسعه منابع، مدیریت و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای افتتاح 2 طرح تولیدی و بررسی فعالیت های ستاد اقتصاد مقاومتی به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار