معاون خدمات شهری شهرداری زنجان از ارائه خدمات در فصل زمستان به شهروندان زنجانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری، غلامحسن احمدی گفت: برای تسهیل تردد در محورهای اصلی و فرعی تدارکات لازم اندیشیده شده است.
وی با بیان این که نمک و ماسه در محل های مورد نیاز توسط شهرداری ذخیره سازی و دپو شده است افزود: در شرایط فعلی نقاط مورد نیاز برای استقرار مخازن نمک و ماسه مشخص شده و در صورت نیاز از آن بهره برداری می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان  با اشاره به  اقدامات صورت گرفته برای آماده شدن مخلوط ماسه و نمک خاطر نشان کرد: در کارگاه های شهرداری ترکیب ماسه و نمک انجام شده و بعد از آماده سازی در مخازن پیش بینی شده قرار داده می شود که همکاران و شهروندان در صورت نیاز از آن استفاده کنند.
این مقام مسئول در ادامه گفت: در کمربندی شمالی ماشین آلات پخش و بازگشایی مسیر مستقر شده اند که شامل لودر و گریدر هستند و این تجهیزات به محض اعلام ستاد مدیریت عملیات زمستانی  با هماهنگی لازم  اقدام به برف روبی و اقدامات لازم در سطح شهر می کنند.
احمدی اظهار کرد: در سال های گذشته اقدامات صورت گرفته نیازهای شهروندان را پاسخ داده و متناسب با این تجربه برای سال جاری برنامه ریزی شده است.
وی افزود: بسته های ماسه و نمک در اختیار مدارس و ادارات نیز قرار داده می شود، افزود: در سطح شهر برای فضاهایی که نیاز است پیش بینی شده و قرار داده می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان  با اشاره به این که این بسته ها برای مکان های عمومی پیش بینی شده است اعلام کرد که  شهروندان از این مخلوط ها در حیاط منازل روی سنگ فرش ها استفاده نکنند چرا که حالت خوردگی ایجاد می کند و همچنین  از محل هزینه عمومی  تهیه می شود که برای سطح آسفالت  قابل استفاده است.
 
 
انتهای پیام / ک  
 

برچسب ها: شهرداری ، زمستان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.