فرمانده انتظامي شهرستان كرمان گفت: در پي دستگيري 22 سارق در شهر کرمان 50 فقره سرقت كشف شد.

50سرقت و22سارق در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ عبدالعلي روانبخش افزود: در اجراي طرح پاكسازي نقاط جرم خيز و حاشيه اي شهر کرمان، ماموران انتظامي با گشت زني هاي هدفمند و نامحسوس، در 48 ساعت گذشته موفق شدند 22 سارق را دستگير و 50 فقره سرقت را كشف كنند.

وي با اشاره به كشف چهار دستگاه وسيله نقليه سرقتي، خاطر نشان کرد: همچنين ماموران 10 متهم تحت تعقيب مقام قضايي را دستگير كردند.

وي با اشاره به توقيف64 دستگاه وسايل نقليه مزاحم، متخلف و فاقد مدارك كه موجبات سلب آسايش شهروندان را فراهم مي كردند، گفت: احترام به قوانين و مقرارت در كنار رعايت اصول ايمني موجب فرهنگ سازي و امنيت و آرامش شهروندان مي شود.

سرهنگ روانبخش با تأکيد برضرورت استفاده از ظرفيت معتمدان محلي در تامين امنيت شهروندان، تصریح کرد: سرمايه اجتماعي پليس، آحاد مردم هستند كه با استفاده از كانال‌هاي مربوطه مي توانند با پليس در اين راستا همکاري و مشارکت داشته باشند.

سرهنگ روانبخش مبارزه با مجرمان و پيشگيري از وقوع جرايم را يکي از اهداف مهم پليس دانست و گفت: سارقان و متهمان دستگير شده به مرجع قضايي معرفی شدند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: سرقت ، کرمان ، حاشیه ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار