یزد؛

تجیل از برگزارکنندگان همایش های ورزش شهروندی

برگزارکنندگان همایش های ورزش شهروندی دریزد تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ به همت هیئت ورزشهای همگانی یزد و با حضور مسئولینی از شهرداری، اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان و هیئت های ورزشی یزد طی مراسمی از برگزار کنندگان همایشهای ورزش شهروندی تجلیل به عمل آمد.

 در ابتدای این مراسم سیدحسین سیدعربی در سخنانی با اشاره به برگزاری همایش های ورزش شهروندی افزود: در این گونه همایش های سعی شده است تا ورزش در فضاهای باز و پارکهای شهر و در دسترس مردم باشد، تا هرکسی بتواند به راحتی به ورزش بپردازد.

 وی ادامه داد: اکنون کمیته همگانی 21 هیئت ورزشی یزد فعال شده است که جا دارد به صورت ویژه از این هیئت های ورزشی تشکر کنیم.

سید عربی گفت: حمایت های بی دریغ سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و مدیریت آن بی شک یکی از اصلی ترین رموز موفقیت این گونه همایشهاست، همچنین اداره ورزش و جوانان و گروه مواد غذایی زین نیز به ما در برگزاری این همایش بسیار کمک کرده اند.

 در ادامه مسعود شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در سخنانی با اشاره به موفقیت های ورزش همگانی یزد در سطح کشور، آن را نشانه پویایی و تلاش هیئت ورزشهای همگانی و دیگر تلاش گران ورزش دانست.

 در ادامه از سوی هیئت ورزشهای همگانی، پیرنیا، سرپرست جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد از محمدرضا دشتی، مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد تجلیل به عمل آمد.

 همچنین از سوی اداره کل ورزش و جوانان از  امیرعظیم صحتمند، سرپرست هیئت ورزشهای همگانی استان، سیدحسین سیدعربی، رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان و همچنین زارع و رحمت زاده مدیران کارخانه مواد غذایی زین نیز به صورت ویژه تجلیل به عمل آمد.

 در ادامه نیز از سوی هیئت ورزشهای همگانی یزد از مائده سعیدی، پورصاحبی، خواجه، دستجردی، مصون، صوابیه، زارع زاده، افتخارپور، جورابی، وکیلی، کمالی مقدم، دهقان، خانجانخانی، مجنون، 14 بانوی تلاشگر  هئتیهای ورزشی یزد،، حسینی مرام، هرفته، پارسائیان، دشتی، ربانی، عزیزی، شایق، سواچه، پورآدینه، حاتمی، خباز، ابولی پناه، انوری، تیموری، جعفری، خالقی، ترنجی، طحان، ارشادی فر، خضری، محسنی، کلوغری و دشتکی، 23 مسئول و تلاشگر در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، امین سامعی، جلیلی، عزیزی، دهقان، حجتی، نیکپور، مالک، مرادیان، نورانی فر، صوابیه، محتشم، حسینی، مشیدی، افخمی، پروندار، صابری، شیخیان، لباف، دشتی، دهقان، ایزدی، خراسانی، میروکنی، عدالت نیا، تقی پور، یزدی زاده و زارع 29 مسئول در هیئت های ورزشی و همچنین مهدی جاور، عباس قانع و محمد تخته دار، مجریان همایشها و محسن نشاسته گر، خواننده یزدی ، تجلیل به عمل آمد.

 گفتنی است تاکنون 5 همایش ورزش شهروندی در پارک های مختلف شهر یزد برگزار شده که با استقبال بسیار خود مردمی همراه بوده است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.