اردبیل؛

محیط برگزاری کنسرت ها باید کنترل شود

جانشین قائم مقام وزیر کشور گفت: لغو یا تعطیلی کنسرت‌ها شیوه مناسبی نیست ولی باید محیط برگزاری کنسرت ها از لحاظ رعایت حجاب و عفاف کنترل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی ملازاده در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان اردبیل با بیان اینکه وضعیت حل مشکلات آسیب های اجتماعی در کشور مطلوب نیست، افزود: در جلسه‌ای که با حضور سران قوه، نمایندگان و مسئولان کشوری در خدمت مقام معظم رهبری برگزار شد، ایشان دغدغه‌ها و لزوم حل مشکلات آسیب‌های اجتماعی را مطرح کردند که این موضوع ضرورت و اهمیت فعالیت در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را نشان می‌دهد که مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید اقدامات مناسب و لازم را در این راستا انجام دهند.

وی افزود: آسیب‌های اجتماعی مانند حاشیه‌نشینی، طلاق و مفاسد اجتماعی در ارتباط با سایر آسیب‌ها از اولویت ویژه‌ای برخوردارند که برای حل این مشکلات در سطح کشور نیازمند عزم عمومی و فعالیت تمامی دست‌اندرکاران است.

جانشین قائم مقام وزیر کشور در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی گفت: کار و فعالیت ستاد صیانت در موضوع آسیب‌های اجتماعی، حقوق شهروندی و حجاب و عفاف طبق ابلاغیه وزارت کشور، هماهنگی فعالیت‌های دستگاه‌های ذیربط در راستای کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی است که یکی از مهم‌ترین مباحث، باید حضور و آموزش مردم در قبال رعایت حقوق شهروندی و حجاب و عفاف باشد.

ملازاده بیان کرد: در ارتباط با فعالیت دستگاه‌های اجرایی در مسئله رعایت حجاب و عفاف در سطح کشور وظایف دستگاه های اجرایی با 320 بند تدوین و تصویب شده که این مصوبه‌ها راهبردها و استراتژی‌ها را مشخص کرده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه میزان رشد مشارکت دستگاه‌های اجرایی با توجه به این مصوبه تاکنون رضایت‌بخش بوده ولی نباید فقط به فعالیت دستگاه‌های اجرایی بسنده کنیم، بلکه در مسئله حجاب و عفاف باید از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های مردمی نیز استفاده شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار