مدیرکل گمرک استان لرستان گفت:صادرات استان طی ۹ ماهه امسال از نظر ارزش دلاری ۱۰۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ عبدالکریم بیاتی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان اظهار داشت حجم صادرات صورت گرفته از  طریق گمرک لرستان طی ۹ ماهه سال جاری ۴۳۸ هزار و ۶۳۹٫۸۷ دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هم از نظر ارزش دلاری هم ارزش ریالی افزایش داشته است.

وی افزود: میزان صادرات استان از نظر ارزش دلاری ۱۰۹ درصد و از نظر ارزش ریالی ۱۲۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان هم در این جلسه  از بهره برداری ۱۱۲ پروژه اقتصاد مقاومتی در این استان خبر داد و اظهار داشت: از مجموع ۶۶۳ پروژه تعریف شده اقتصاد مقاومتی تا پایان آذر ماه جاری ۱۱۲ پروژه در استان به بهره برداری رسیده است.
 
وی افزود: بر اساس این برنامه باید تا پایان آذر ماه امسال ۹۹ پروژه به بهره برداری می رسید که ۱۱۲ پروژه در این بازه زمانی به بهره برداری رسیده است.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان ادامه داد: در مجموع ۲۱۲ پروژه مطابق برنامه نیپا تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.
 چگنی با بیان اینکه از محل این پروژه ها ۳۶۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری و هزینه صورت گرفته است، گفت: همچنین با اجرای این پروژه ها ۳ هزار و ۵۰۳ فرصت شغلی ایجاد شده است.

انتهای پیام/ف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.