مدیر شرکت نفت منطقه ارومیه گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه بالغ بر ۲۱۵ میلیون لیتر نفت سفید در مرکز و شمال آذربایجان غربی توزیع شده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: با حمد و ثنای پروردگار متعال بارش نزولات آسمانی موجب خوشحالی مردم این استان گشته و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند .

احمد مجرد تصریح کرد: با توجه به بارش سنگین برف در استان آذربایجان غربی ، توزیع فرآورده های نفتی به کلیه مجاری عرضه و مصرف کنندگان روند عادی خود را به خود گرفته و در حال حاضر روزانه بالغ بر ۱,۵ میلیون لیتر سوخت زمستانی(نفت سفید) در مرکز و شمال استان آذربایجان غربی توسط ناوگان حمل و نقل فرآورده های نفتی در دمای ۲۰- درجه توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: سوخت زمستانی مشترکین نفت سفید خانوارها بسته به تعداد خانوار از ۱۶۰۰ لیتر تا ۲۸۰۰ لیتر تعیین شده و مشترکین میتوانند در قبال ارائه کالابرگ شماره ۲۹ نسبت به تامین سوخت سهمیه ای خود از نزدیکترین فروشندگی شهری و روستایی اقدام کنند.

مجرد گفت:از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه بالغ بر ۲۱۵ میلیون لیتر نفت سفید در مرکز و شمال استان آذربایجان غربی توزیع شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.