هیجان‌زدگی ترامپ از نامه پوتین!

بین الملل > آمریکا - رئیس جمهور منتخب آمریکا در واکنش به نامه رئیس جمهوری روسیه گفت من یک نامه بسیار خوب از ولادیمیر پوتین دریافت کرده ام، افکار پوتین عالی است!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده "دونالد ترامپ" گفت که نامه ای از سوی رئیس جمهور روسیه "ولادیمیر پوتین" دریافت کرده است و در این رابطه اعلام کرد، امیدوار است که آمریکا و روسیه بتوانند بر اساس پیشنهادهای رئیس جمهور روسیه اقدام کرده و به دنبال "راه جایگزین و آلترناتیو" نباشند.
 
به گزارش اسپونتیک، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در نامه‌اش به دونالد ترامپ،  رئیس‌جمهور منتخب آمریکا ضمن ابراز "گرم‌ترین تبریکات مربوط به فرا رسیدن کریسمس و سال نو میلادی" گفته بود: روابط میان روسیه و آمریکا یک فاکتور مهم در تضمین ثبات و امنیت جهان مدرن محسوب می‌شود.
 
براساس یک ترجمه غیررسمی از این نامه که از جانب تیم انتقال قدرت رئیس‌جمهور منتخب آمریکا انتشار یافته و مربوط به تاریخ ۱۵ دسامبر بوده، آمده است: من امیدوار هستم بعد از آنکه شما سمت رئیس‌جمهوری ایالت متحده آمریکا را به عهده بگیرید ما بتوانیم با عمل کردن به شیوه سازنده و عملگرا دست به اقداماتی واقعی برای بازیابی چارچوب همکاری دوجانبه در حوزه‌های مختلف زده و سطح همکاری خود در صحنه بین‌المللی را به یک سطح کیفی جدید ارتقا دهیم.
 
دونالد ترامپ در بیانیه‌ای به خبرنگاران در واکنش به این نامه گفت: من یک نامه بسیار خوب از ولادیمیر پوتین دریافت کردم. افکار او واقعا درست هستند.
 
وی ادامه داد: من امیدوار هستم دو طرف بتوانند به این افکار پایبند بمانند و مجبور به رفتن به مسیرهای متفاوت نشویم.
 
این بیانیه یک روز بعد از آن مطرح شد که ترامپ با انتشار یک توئیت گفته بود: آمریکا باید تا زمانی که جهان در خصوص سلاح‌های هسته‌ای سر عقل بیاید، شدیدا قابلیت هسته‌ای خود را تقویت و افزایش دهد.

منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار