پوریا پورسرخ از تیم مورد علاقه اش هدیه جالبی را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناتان قبادی، کارگزار بین المللی فوتبال که یک ایرانی اهل اسپانیاست و رابطه خوبی با فوتبال اسپانیا به خصوص تیم بزرگ رئال مادرید دارد و از دوستان پوریا پورسرخ است به او قول داده بود در سفر تیم فوتبال رئال مادرید به توکیو که برای حضور در جام باشگاه های جهان صورت گرفت، برای او هدیه خاصی از بازیکنان رئال به ارمغان بیاورد.
 
قبادی که در پرواز بازیکنان رئال مادرید در راه بازگشت به کشور اسپانیا حاضر شده بود، از لوکا مودریچ و متئو کواچیچ پیراهن امضا شده با نام پوریا را برای بازیگر مطرح کشورمان می گیرد و این هدیه ارزشمند شب گذشته توسط قبادی به دست پوریا پورسرخ بازیگر مطرح فیلم های سینما و تلویزیون کشورمان رسید که در ادامه مشاهده می فرمایید.

هدیه دو بازیکن رئال مادرید برای ستاره سینمای ایران+اینستاپست

پوریا پور سرخ در واکنش به این هدیه در صفحه اینستاگرامش متنی منتشر کرد و  نوشت:
"اينم از ناتان نازنين كه كادويي كه خيلي چشم به راهش بودم برام آورد.ممنونم رفيق گلم.چه روزي شد امروز.هنوز سر صحنه خسته ولي خوشحال. در كنار ناتان و احمد آقا تداركات با عشقِ پيكسل."

هدیه دو بازیکن رئال مادرید برای ستاره سینمای ایران+اینستاپست

لازم به ذکر است؛ پوریا پورسرخ علاقه زیادی به رئال مادرید دارد و این را می شود وقتی نزدیک ال کلاسیکو می شویم از کری خوانی هایش خوب درک کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار