مخالفت بازیکنان و هواداران پرسپولیس با مدیرعامل درباره بازیکنان سرباز

هواداران پرسپولیس در دیدار با سیاه جامگان نشان دادند با طاهری درباره دو بازیکن سرباز تیمشان هم عقیده نیستند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،طاهری مدیرعامل پرسپولیس در روزهای اخیر صحبت های تندی را علیه عالیشاه و نوراللهی دو بازیکن سرباز پرسپولیس که در نیم فصل از این تیم جدا می شوند انجام داد و گفت این دو بازیکن می توانستند در پایان فصل خود را سرباز کنند اما این کار را نکردند و نشان دادند به پرسپولیس و هوادارانش تعصب ندارند اما هواداران پرسپولیس نشان دادند با وی هم عقیده نیستند.

در بازی امروز پرسپولیس مقابل سیاه جامگان شرایط طوری که طاهری انتظار داشت رقم نخورد و برانکو نوراللهی را در ترکیب اصلی خود قرار داد. کاری که در این فصل کمتر انجام داده بود. همچنین سید جلال حسینی در این مسابقه بازوبند کاپیتانی را به احمد داد تا این بازیکن با کاپیتانی از پرسپولیس خداحافظی کند. بازیکنان پرسپولیس نیز هنگام تعویض شماره هشت سرخ ها این بازیکن را تشویق کردند و دور او جمع شدند. هواداران نیز وی را ایستاده تشویق کردند تا احمد با چشمانی اشکبار زمین مسابقه را ترک کند.

این اقدامات سرمربی ، بازیکنان و هواداران پرسپولیس نشان داد تا آنها با مدیرعامل تمیشان هم عقیده نیستند و به این بازیکن بی حاشیه علاقه دارند. نوراللهی که برخلاف شماره هشت های سابق پرسپولیس یاغی و پرحاشیه نبود ، با وجود اینکه در میان فصل به تیم رقیب می رود همچنان بین سرخ ها محبوب است و هواداران پرسپولیس وی را مانند مدیرعامل تیم بی غیرت نمی دانند. آنها منتظر این بازیکن و عالیشاه می مانند تا فصل آینده با پایان یافتن خدمت سربازی اش به تیمشان برگردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار