سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: برای اینکه همچنان در جمع مدعیان حضور داشته باشیم باید به همه مسابقات به یک اندازه اهمیت دهیم.

پیمان اکبری در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیمش در دیدار با کاله آمل در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ،گفت: بازی آسانی مقابل کاله پشت سر نگذاشتیم. تیم حریف بازیکنان جوان و با انگیزه ای داشت که برای پیروزی به میدان آمده بودند و در خیلی از دقایق بازی شرایط را برای ما سخت کردند.

وی با اشاره به اینکه از عملکرد شاگردانش رضایت کامل ندارد ، گفت: حس می‌کنم می‌توانستیم بهتر بازی کنیم. درصد اشتباهات ما در دیدار با کاله کم نبود و این باید به بازیکنان تذکر داده شود تا در باقی مسابقات تکرار نشود.

اکبری خاطرنشان کرد: تیم من به خاطر تجربه بیشتری که داشت مقابل کاله به پیروزی رسید و از لحاظ فنی دو تیم نمایش پایاپایی داشتند. در مجموع روز تیم ما نبود و در آن طرف میدان کاله روز خوبی را پشت سر گذاشت.

وی با اشاره به اینکه در دقایقی از بازی، بازیکنان نیمکت نشینش را به میدان فرستاد گفت: تلاش ما این است که با استفاده از بازیکنان ذخیره‌مان آن‌ها را برای بازی‌های سخت‌تر آماده کنیم. درست است که فاصله بین بازیکن اصلی در برخی نقاط با بازیکن نیمکت‌نشینش زیاد است اما شرایط ما در حال حاضر این گونه است و تلاش می‌کنیم آن‌ها هم پیشرفت کنند. این موضوع تنها با میدان دادن به بازیکنان جوان‌تر محقق می‌شود.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران در ادامه اضافه کرد: بازیکنان جوان تیم کاله بسیار خوب کار کردند و نمایش خوب آن‌ها خبر خوبی برای والیبال است. احساس می‌کنم این بازیکنان بتوانند به خوبی جایگزین بازیکنان بزرگی شوند که در حال حاضر در تیم ملی حضور  دارند. البته به شرطی که روند خوبشان ادامه ‌دار باشد و متوقف نشود.

اکبری افزود: تلاش تیم پیکان این است که نمایش خوب خود در نیم فصل اول در دور برگشت هم تکرار کند. ما باید تا پایان مسابقات در جمع مدعیان باقی بمانیم و برای رسیدن به این هدف در تمام مسابقات تنها باید به پیروزی فکر کنیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار