کارشناس معروف فوتبال یونان، پرونده انتقال کریم انصاری‌فرد با تیم پانیونیوس را به سریال تلویزیونی محبوبی تشبیه کرده که هنوز قسمت‌های زیادی از آن باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ماکیس دیوگوس، کارشناس فوتبال یونان درباره کریم انصاری‌فرد اظهار کرد: وی هم اکنون داغ‌ترین نام فصل نقل و انتقالات زمستانی یونان و از معدود بازیکنان سال‌های اخیر است که تمامی باشگاه‌های بزرگ او را می‌خواهند. به طور کلی درباره کریم انصاری‌فرد می‌‌توانم بگویم شبیه سریال‌های محبوب تلویزیونی شده که سرنوشت آن در آخرین لحظه‌ها روشن می‌شود. به نظر می‌رسد هنوز قسمت‌های زیادی از این سریال باقی مانده، هر چند ترک تیم پانیونیوس توسط انصاری‌فرد قطعی است.
 
دیوگوس افزود: این باشگاه به انصاری‌فرد پس از دوره ناموفق در تیم اوساسونا کمک زیادی کرد و به همین خاطر می‌خواهد سود اقتصادی خود را از این بازیکن ایرانی دریافت کند.
 
وی در ادامه با اشاره به درخواست 400 هزار یورویی باشگاه پانیونیوس برای صدور رضایت‌نامه کریم انصاری‌فرد بیان کرد: این بازیکن از اول ماه ژانویه میلادی می‌تواند به صورت قانونی با باشگاه مورد نظر خود وارد مذاکره شود و در صورت توافق می‌تواند انتقال خود را در تابستان سال آینده عملی کند. در این صورت باشگاه پانیونیوس حتی یک یورو نیز کسب درآمد نخواهد داشت.
 
مفسر فوتبال یونان درخصوص احتمال تمدید قرارداد انصاری‌فرد با باشگاه پانیونیوس گفت: البته احتمال زیادی برای این اتفاق وجود دارد و سپس باشگاه پانیونیوس می‌تواند با شرایط روشن و مشخصی برای فروش انصاری‌فرد با مشتریان او مذاکره کند. این مسئله می‌تواند فرصت خوبی را در اختیار پانیونیوس قرار دهد، اما قرارداد فعلی نمی‌تواند شانس زیادی را به این باشگاه جهت مذاکره با تیم‌های خواهان انصاری‌فرد در ماه آینده میلادی را دهد.
 
دیوگوس در پایان اظهار کرد: بنابراین باشگاه پانیونیوس می‌خواهد هر چه سریع‌تر موضوع کریم انصاری‌فرد را با توجه به شرایط موجود روشن کند. آنها یا می‌خواهند این بازیکن را با دریافت مبلغ ایده‌آلی به یکی از تیم‌های علاقه‌مند بفروشند یا قرارداد انتقال او همانند بومال یا باکاستاس که فصل گذشته به تیم‌های دیگری انتقال داده شدند، منعقد شود. به هر ترتیب چاقو و هندوانه در دستان کریم انصاری‌فرد است و این بازیکن تعیین کننده نتیجه نهایی خواهد بود.

پرونده انصاری فرد با پانیونیوس مانند سریال محبوب تلویزیونی است! 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار