پروژه نفوذ و اختلاف افکنی در جوامع اسلامی ، راهبرد استکبار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در همایش صیانت از حوزه های علمیه و روحانیان شیعه و سنی استان های مازندران و گلستان در ساری گفت: پروژه های نفوذ و اختلاف افکنی در جوامع اسلامی به ویژه ایران از راهبرد های استکبار است.

وی با بیان اینکه روحانیت متعهد، پایگاه و دژ محکمی در میان مردم دارد افزود : استکبار جهانی با سرمایه گذاری سنگین ، برنامه ریزی های دقیق و روشهای کارشناسی شده به دنبال ضربه زدن به روحانیت و اسلام است.

رئیس دادگاههای ویژه روحانیت و دادستان کل کشور افزود : راه اندازی شبکه های بی شمار رادیو ، تلویزیون و شبکه های اجتماعی در غرب با برجسته کردن اختلافات مذهبی به جای تبیین معارف اسلامی شوم و خطرناک است.

وی تصریح کرد : تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی ، نمایندگان مسلمانان نیستند بلکه هدفشان ایجاد شکاف عمیق میان مسلمانان است.

به گفته دادستان کل کشور برخی از دولت های غربی به دنبال تجزیه کردن کشورهای مسلمانند و با ترویج فساد و مسخ جامعه ، خانواده ها را به سمت فروپاشی می کشانند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با اشاره به اینکه استکبار با بزرگنمایی و دروغ قصد دارد اعتماد مردم را از روحانیت و متدینین سلب کند افزود : معاندین نظام حتی به دنبال تخریب چهره و جایگاه امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.