مورینیو: چشم بسته با منچستریونایتد تمدید می کنم

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد گفت در صورت تمایل سران باشگاه ،بدون لحظه ای درنگ و مشورت قرارداد خود را با این تیم تمدید می کند.

خوزه مورینیو در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت درباره برنامه های آینده خود توضیحاتی ارائه داد و گفت با وجود جذابیت پول چینی ها مایل است سال های سال در اولدترافورد بماند.
وقتی ازمورینیو پرسیده شد آیا سران باشگاه قرارداد جدیدی به او ارائه داده اند، این مربی 53 ساله گفت: نه،منچستر هنوز پیشنهادی برای تمدید قرارداد به من نداده و من نیز چنین انتظاری ندارم، زیرا قبلا آنها به من قرارداد سه ساله داده اند.
سران منچستر همیشه حمایت فوق العاده ای از من داشته اند و من احساس می کنم  فقط سه سال اینجا نخواهم بود بلکه همیشه این احساس را دارم که قرار است زمان بیشتری اینجا باشم.
مورینیو افزود:آنها می دانند که من عاشق کارم در من یونایتد هستم و می دانند اگر قراردادی مقابل من بگذارند، حتی بدون نیاز به مشاوره آن را امضا خواهم کرد ، زیرا عاشق منچستریونایتد هستم.
پیشنهادات مالی چینی ها برای هر کسی جذاب است اما من عاشق ماندن در بالاترین سطح فوتبال هستم. من برای رفتن به چین خیلی جوانم و تازه 53 سال سن دارم و فکر می کنم برای من خیلی زود است. می خواهم در جایی که کسب قهرمانی در آن دشوار است ،بمانم. 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار