یگان حفاظت هواپیمایی ، پاسداران حیثیت کشور

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت : پاسداران یگان حفاظت هواپیمایی نه تنها از حریم هوایی بلکه از حیثیت کشور صیانت می کنند.

یگان حفاظت هواپیمایی ، پاسداران حیثیت کشور
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت الله محسن مجتهد شبستری در دیدار جمعی از کارکنان و فرماندهان یگانحفاظت هواپیمایی استان با وی به مناسبت سالروز تاسیس این یگان  افزود : نیروهای  سپاه حفاظت هواپیمایی با از جان گذشتگی و ایثار نه تنها امنیت هواپیماهای کشور را تامین می کنند بلکه مانع از دست اندازی دشمنان به آبروی نظام هستند.
وی گفت : بدخواهان انقلاب اسلامی با هواپیما ربایی سعی در بی اعتبار کردن نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند اما با تاسیس این نهاد مهم به فرمان امام خمینی ، توطئه آنها ناکام ماند.
امام جمعه تبریز  همچنین داشتن روحیه اطاعت محض از ولایت فقیه را اصلی ترین خصیصه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و از مجموعه سپاهیان استان خواست تا با گسترش فعالیت های فرهنگی موجب تسری این روحیه به جامعه شوند. 
نماینده ولی فقیه در سپاه حفاظت هواپیمایی کشور نیز در این دیدار از موفقیت ۱۰۰ درصدی این مجموعه در انجام ماموریت های محوله خبر داد و گفت: پاسداران حفاظت هواپیمایی به برکت مجاهدت و از جان گذشتگی توانسته اند تمامی نقشه های شوم دشمنان و بدخوهان نظام را نقش برآب کنند. 
حجت الاسلام شهبازی  با بیان اینکه سپاه یگان حفاظت هواپیمایی در دو قسمت قبل و حین پرواز امنیت مسافران را تامین می کنند خاطر نشان کرد: باتوجه به حجم کاری و تعداد نیروی در اختیار، کارکنان این مجموعه  با فشار کاری مضاعفی روبه رو هستند. 
وی افزود: تعداد استاندارد پرواز برای پاسداران حفاظت هواپیمایی ۱۷ الی ۲۲ مرتبه در ماه است. 
فرمانده سپاه عاشورا نیز در این دیدار حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را بزرگترین رسالت  سپاه  دانست و گفت :  امروز سپاهیان ایران اسلامی با همان روحیه روزهای مبارزه با طاغوت و دفاع مقدس آماده جان فشانی هستند. 
سردار کریمیان با اشاره به موفقیت های سپاه حفاظت هواپیمایی استان در تامین امنیت مسافران هواپیمایی خاطر نشان کرد: پاسداران حفاظت هواپیمایی جان خود را وقف سلامت پروازها کرده اند‌.
5 دی ماه سالروز صدور فرمان امام خمینی برای تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی و مقابله با توطئه هواپیما ربایی است.

برچسب ها: یگان ، حفاظت ، تبریز ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.