مدیر کل راه و شهرسازی لرستان از افتتاح ۷۲ کیلومتر پروژه راهسازی چهارخطه در این استان طی امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی علیخانی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از کارکنان راهداری، پلیس راه و اداره کل راه و شهرسازی لرستان اظهار داشت: اقدام به موقع هر کدام از کارکنان مجموعه راه و شهرسازی عظیم بوده و برکسی پوشیده نیست.
 
وی ادامه داد: در سخت ترین شرایط محیطی کار تنها کسانی که جان بر کف حضور فعال دارند عوامل راهداری و پلیس راه هستند که حساسیت کار آنها مثل اورژانس و آتش نشانی است.
 
مدیر کل راه و شهرسازی لرستان ادامه داد: ۸۵ درصد حمل و نقل عمومی کشور از طریق حمل و نقل جاده ای اداره می شود که این موضوع یک برنامه ریزی خاص می خواهد.
 
علیخانی با بیان اینکه در سال ۹۵ شاهد اتفاقات خوبی در حوزه حمل و نقل استان بودیم افزود: ارتقا سطح کیفی فرودگاه خرم آباد و افزایش چهار هزار و ۲۰۰ متر طول باند، استفاده از ۹۰ هزار تن آسفالت برای اجرای باند فرودگاه از جمله این اقدامات بوده که با این امر هر نوع هواپیمایی می تواند بدون هیچ گونه مشکلی در فرودگاه خرم آباد فرود آید.
 
وی از پیگیری برای برقراری پروازهای جدید در فرودگا خرم آباد خبر داد و عنوان کرد: همچنین پروژه های خوبی در حوزه راهسازی از جمله آزاد راه خرم آباد - اراک در دستور کار است.
 
مدیر کل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه آزاد راه به طول ۱۳۴ کیلومتر بوده که ۸۱ کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی لرستان واقع شده است تصریح کرد: همچنین راه آهن خرم آباد - دورود نیز به طول ۲۱۴ کیلومتر با پیشرفت مطلوبی در حال احداث است.
 
علیخانی از بهره برداری از ۷۲ کیلومتر پروژه چهارخطه در استان طی امسال خبر داد و گفت: همچنین ۹۰ کیلومتر چهارخطه نیز طی سال آینده در استان افتتاح می شود.
 
وی از فعالیت دو هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه پروژه های راهسازی این استان خبر داد.
انتهای پیام/ا
 
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.