جانشین سپاه تهران بزرگ گفت: در نظر داریم تا پایان سال جاری، 2 هزار بسته جهیزیه که از سوی پایگاه بیسج سپاه از خیریه جمع آوری می شود را بین نیازمندان توزیع کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار ذوالقدر جانشین سپاه تهران بزرگ در اولین مراسم اهدای جهیزیه و پک کالا به محرومین که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری به منظور حمایت از محرومان و نیازمندان سپاه تهران اقدام به هماهنگی با خیرین و شناسایی پایگاه های سپاه کرد.

وی افزود: در سه ماهه دوم سال جاری حدود هزار و 80 پک جهیزیه بین نیازمندان توزیع شده است و تا پایان سال تعداد پک های جهیزیه اهدایی به 2 هزار عدد افزایش پیدا می کند.

جانشین سپاه تهران بزرگ بیان داشت: امروز 150 پک جهیزیه آماده توزیع میان نیازمندان است و در نظر داریم تا پایان ماه ربیع الاول تعداد پک های اهدایی را به 400 عدد افزایش دهیم.

ذوالقدر تصریح کرد: تاکنون سپاه تهران اقدام به بازسازی 78 خانه نیازمندان تا سقف 10 میلیون تومان کرده است، همچنین 33 هزار بیمار که به علت محرومیت امکان درمان نداشتند، شناسایی شدند و بخشی از هزینه درمان آن ها پرداخت شد و هزینه درمان 900 بیمار هم تا پایان دوره درمان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: 7 هزار دانش آموز نیازمند که امکان ادامه تحصیل نداشتند، شناسایی شدند و بین آن ها بسته های اقلام تحصیلی توزیع شده است، همچنین زمینه آزادی 55 زندانی جرائم 5 غیر عمد دارای زیر 5 میلیون بدهی فراهم شد.

ذوالقدر گفت: در بخش اشتغال که سخت ترین بخش کار بود، به افرادی که امکان کار در منزل را داشتند وام های اشتغال پرداخت شد که بودجه در نظر گرفته شده در این بخش 7 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

جانشین سپاه تهران بزرگ بیان داشت: هر پایگاه بسیج سازندگی تهران موظف شدند که هر کدام یک پک جهیزیه برای نیازمندان تهیه کنند که در حال حاضر 3 هزار پایگاه مقاومت بسیج در تهران وجود دارد که با شناسایی خیرین و جمع آوری کمک های آن ها اقدام به تهیه جهیزیه می کنند.

وی گفت: پک های جهیزیه شامل 17 قلم کالای اولیه زندگی از جمله دو قطعه فرش، یخچال و غیره است و تمام کالاها ایرانی هستند و ارزش ریالی هر پک معادل 10 میلیون تومان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۳ دی ۱۳۹۹
من ۳۶ سالمه یتیمم پول جهیزیه ندارم میخام عروسی کنم توروخداکمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۲۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
سلام من ۹ماه عقدم بخاطرنداشتن جهیزیه فعلانرفتم سرخونه زندگیم .وحتی نتونستم واسه نامزدم فعلاحلقه بگیرم.پدرم مسافرکش وبزورخرج زندگی مونومیده ومامانمم ناراحتی قلبی داره.وتوروستایی مارسم که دختربایدکل جهیزیه روبگیره وماتوان خریدجهیزیه رونداریم
Iran (Islamic Republic of)
سعید سالکی
۱۹:۱۳ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
سلام من پدر ندارم توعقدهستم برای تهیه جهیزیه وخرج عروسی نیاز به کمک دارم خواهش....
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۲۳:۲۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
پدرم ایثار گر هست۲۴ماه توجنگ بوده
بخاطر سوختن مدارک بستری بودنش ۰جانباز قرارش ندادن
اما ۱۰دکتر تایید کردن که شیمایی شده اما بازم نشد
دست خالی هست که بخوام گیر بدم جهیزیه میخوام مشکلاتو چندبرابر کنم
مشکلات زندگی با۶تا بچه دانشجو مدرسه ای سخته
من چشم امیدم به خداست
و امیدوارم سپاه جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۲۱:۱۲ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام من آرزونارویی هستم از نصرت اباد نیاز به جهیزیه دارم بخدا هیچ وسایل زندگی ندارم تروخدا بهم کمک کنین من شوهرم کارکرهست حتی خرج شب روز ندارم دوست دارم تواین سال ۹۹جهیزیه داشته باشم تروخدا بهم خبری بدین
Iran (Islamic Republic of)
مهدی علیمرادی
۱۵:۰۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
من دو سال عقد کردم اقلام اساسی که یک داماد بایدبخرد را ندارم وهم عروسی وهم پول پیش و اجاره با این تورم
Iran (Islamic Republic of)
بهروز محمدی
۱۰:۲۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
سلام من نظری ندارم ولی یه نفر نیست که به من بگه که منی که ده سال عضو بسیج بودم و از طرفی جز خانواده زندانی هستم زنم که چهار ساله عضو بسیجه ما سال گذشته بر ج ده عرووسی کردیم چرا این پک به ما تعلق نگرفت چرا ما ازش اطلاعی نداشتیم خواهش این به گوشه مسئولین برسونین که چرا به ما تعلق نگرفت
آخرین اخبار