در مراسمی از فعالان عرصه حمل و نقل، رانندگان و راهداران تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان دراین مراسم گفت: پارسال  در حدود  ۷ میلیون تن کالا و سه میلیون مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل استان جابجا شدند.


پیرنون افزود: هم اکنون ۹۰ درصد   حمل و نقل کالا و مسافر از طریق جاده است.

پیرنون گفت: در حال حاضر ۲۰ سامانه تخلفات جاده ای در استان راه اندازی شده است  و پیش بینی می شود تا پایان سال این تعداد به ۳۹ سامانه افزایش یابد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه از سال  ۸۴ تا ۹۴ میزان کشته های ناشی از سوانح جاده ای کشور  از ۲۷ هزار نفر به ۱۶ هزار نفر کاهش یافته است افزود: با مرگ هر یک نفر نزدیک به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه به کشور تحمیل می شود .

گروسی مدیر کل مدیریت بحران استان هم در اینمراسم گفت: ۵ استان به صورت مستقیم و ۱۶ استان به صورت غیر مستقیم از محورهای ارتباطی استان استفاده می کنند.

تجلیل از رانندگان و راهداران نمونه

گروسی افزود: ۱۵ درصد ترافیک کشور در استان قزوین است .

وی همچنین با اشاره به افرایش ایمنی راههای استان گفت: ۹ محور حادثه خیر استان با ۴ میلیارد تومان هزینه ایمن شده اند.

ریس پلیس راه استان هم تصادف اتوبوس ها هم از کاهش حوادث جاده‌ای و تصادفات منجر به فوت در استان خبر داد و گفت: حوادث جاده ای 23 درصد و تصادفات منجر به فوت 18 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

سرهنگ بیگلری افزود:  قزوین در  کاهش تصادفات جاده ای رتبه ۱۵ کشور را دارد .

ریس پلیس راه استان تصادف اتوبوس ها را یکی از معظلات کشور بیان کرد و گفت: روانه ۲ هزار دستگاه اتوبوس در محورهای استان تردد می کنند.

وی افزود: امسال ۱۴۸ میلیون خودرو در محورهای ارتباطی استان تردد کرده اند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار