نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: متأسفانه استانداری خراسان رضوی تاکنون هیچ همکاری با مجموعه کشتی کشور برای برگزاری جام تختی در مشهد نداشته است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حمید بنی تمیم درباره میزبانی خراسان در جام تختی بیان کرد: علی رغم دیدار خادم رئیس فدراسیون با رشیدیان استاندار خراسان رضوی و مذاکرات خوب صورت گرفته، اما متأسفانه پس از آن مسئولان استانداری تاکنون هیچ گونه همکاری را با مجموعه فدراسیون کشتی نداشته اند.  
 
وی ادامه داد: جام بین المللی تختی، معتبرترین تورنمنت ورزشی کشور است و يكي از برترين مسابقات بين المللي امروز كشتي دنياست، و نمی توان آن را با یک مسابقه معمولی همطراز دانست و تاکنون در کنار همکاری وزارت ورزش و جوانان، تنها شهرداری مشهد قول هایی مبنی بر کمک برای برگزاری مسابقات داده است که امیدوارم این موضوع با همکاری شورای شهر مشهد محقق شود.  
 
بنی تمیم خاطرنشان کرد: ما مطمئنيم كه برگزاري اين مسابقات در مشهد خواست مردم عزيز خراسان و متناسب با شان پايتخت فرهنگي جهان اسلام است اما همت مسئولان استاني را هم مي طلبد. به هر تقدیر ما در کنار مشهد، دو استان دیگر و همچنین تهران را نیز برای میزبانی جام بین المللی تختی داریم و هدف از اعطای میزبانی این تورنمنت معتبر به شهر مشهد، احترام به مردم پهلوان دوست خراسان، توسعه کشتی در این استان و همکاری در زمینه پایتخت مرکز فرهنگی جهان اسلام در مشهد در سال 2017 میلادی بود و امیدوارم با همکاری تمامی عوامل و با توجه به علاقمندی مردم مشهد این میزبانی محقق گردد.  
 
رقابت های بین المللی کشتی جام تختی در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی روزهای 29 دی و اول بهمن ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار