پنجمین کنگره ملی ادبی ملک ملکوت نکوداشت ادبی دوکوهه در اندیمشک برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بازگیر،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک با اشاره به برگزاری پنجمین کنگره ملی ادبی در این شهرستان گفت: این کنگره با عنوان ملک ملکوت نکوداشت ادبی دوکوهه انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: پنجمین کنگره ملی ادبی شعر و داستان با عنوان ملک ملکوت برگزار خواهد شد.

بازگیر با بیان اینکه این همایش به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و شهرستان اندیمشک برگزار خواهد شد افزود: برگزاری این کنگره با عنوان نکو داشت ادبی دوکوهه اندیمشک خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک اضافه کرد: این همایش با محوریت توجه بیشتر به شعر و داستان و شکوفایی استعداد‌ها و ظرفیت‌های ادبی انجام می‌پذیرد.

بازگیر با بیان اینکه این کنگره در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می‌شود، بیان داشت: بخش ویژه این کنگره در دو محور ادبیات پایداری و دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم خواهد بود.

وی با بیان اینکه بخش ویژه که با پرداختن به دو کوهه است در اولویت خوانش خواهد بود تصریح کرد: باز‌شناسی و احیا کردن آموزه‌های دفاع مقدس، اعتلا و ترویج ادبیات پایداری، ثبت موقعیت‌ها و اماکن دوران دفاع مقدس و نقش آن‌ها در این دوران و هویت بخشی به شعر و ادبیات دفاع مقدس از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کنگره است.

بازگیر با بیان اینکه برای ارسال مطالب به این کنگره هیچ محدودیت سنی وجود ندارد خاطرنشان کرد: آثار ارسالی باید به صورت تایپ شده و در سه نسخه با ذکر تمام مشخصات و آدرس باشد و هر فرد می‌تواند در هر بخش حداکثر 5 اثر ارسالی داشته باشد.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار تا یکم اسفند سال جاری خواهد بود و کنگره در روز 13 اسفند انجام خواهد پذیرفت عنوان داشت: به آثاری که پس از مهلت مقرر به دبیرخانه ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

بازگیر در پایان با بیان اینکه به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد گفت: ایمیل molkemalakoot@gmail. com نشانی ارسال این آثار است همچنین دورنگار این اداره با شماره 06142654316 و نشانی اندیمشک، کوی زیباشهر، خیابان دلپذیر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، صندوق پستی 371 از دیگر راه‌های ارسال آثار به این کنگره هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.