مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: با شناخت اولویت ها استعداد و ظرفیت نیروها شناسایی می شوند و مشکلات در نیروهای ارزشی بیشتر خود رادر کشور نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام محمدیان مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های کشور صبح امروز در سومین نشست بسیج جامعه پزشکی کشور در مجتمع آدینه اظهار داشت: مشکلات بارهای سنگینی بردوش ما گذاشته است و این نگرانی ها با وجود ظرفیت و اخلاص در جمع نیروهای ارزشی بیشتر خودش را نشان می دهد.

وی بیان کرد: نیروها باید بیشتر باهم تعامل کنند و این جامعه باید به دنبال مسائل کلیدی و حیاتی باشند تا ظرفیت ها شناسایی و به بالفعل تبدیل شوند.

محمدیان ادامه داد: این دنیا محل کار و تلاش است و افرادی که در این جا به دنبال آسودگی هستند، به نتیجه ای نمی رسند.

وی عنوان کرد: نیروهای ارزشی به یک سری از کارهای ارزشی می پردازند اما متاسفانه راهبردها در آن دیده نمی شود و مسائل اصلی فراموش و حاشیه ها جایگزین آن می شود.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های اظهار داشت: ما باید درکارها عدالت داشته باشیم که اگر این شاخص فراموش شود، افرادی با حقوق 200 میلیونی در ماه ناراضی هستند و خانواده هایی با پول یارانه ها امرار معاش می کنند.

وی تاکید کرد: کرامت انسانی و ظلم ستیزی از دیگر شاخص های مهم است و اگر ما از درون منسجم باشیم و مقاومت را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم دشمن به قول هایش عمل می کند. 

محمدیان با بیان اینکه راه خدا سختی دارد، افزود: اگر ما ایستادگی کنیم خداوند ما را یاری می کند و ظلم و استفاده از رانت ریشه انقلاب را تهدید می کند و افراد باید نسبت به این مسئله حساس باشند که اشرافیت برای مسئولان، خطر بزرگی برای انقلاب است.

انجام 4.5 میلیون خدمات پزشکی در مناطق محروم 
محمد ریییس زاده رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی نیز در این نشست گفت: بسیج جامعه پزشکی کشور 4.5 میلیون خدمات جهادی رایگان انجام داده و تیم های تخصصی، بیمارستان صحرایی و ویریت بیماران در مناطق محروم انجام شده است.

وی بیان کرد: در خارج از کشور در جبه مقاومت در قالب 116 تیم بوسیله 180 نفر از بسیجیان جامعه پزشکی کشور ماموریت های مختلفی را انجام داده اند و استادان متخصص در این تیم ها فعالیت دارند.

رییس زاده گفت: در حاشیه این مراسم انتخابات مجمع و پنل تخصصی اخلاق حرفه ای انجام می شود. 

در حال تکمیل/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار