شهرداری شهرکرد از شهروندان خواست با توجه به بارش برف، برای تسهیل در پاکسازی معابر، از پارک کردن خودروها در زیر درختان و حاشیه معابر خودداری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ شهرداری شهرکرد با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به احتمال تداوم بارش برف و همچنین برودت هوا از شهروندان تقاضا می‌شود به منظور تسهیل در پاکسازی معابر پوشیده از برف توسط عوامل شهرداری، از پارک کردن خودروها در زیر درختان و حاشیه معابر جداً خودداری و با توجه به احتمال لغزندگی معابر از وسایل حمل و نقل عمومی درون شهری استفاده کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: شهروندان با خودداری از پارو کردن و ریختن برف پشت بام و حیاط منزل خود در کوچه‌ها و معابر، شهرداری را در این خصوص یاری دهند.

در این اطلاعیه تأکید شده است: جهت جلوگیری از شکسته شدن شاخه های درختان و تأمین امنیت شهروندان، تقاضا می شود شهروندان گرامی نسبت به تکاندن برف درختان همکاری لازم را با شهرداری شهرکرد داشته باشند.

گفتنی است: بارش برف و باران از صبح امروز در شهرکرد و نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.