تیم فوتسال خبرنگاران نهاوند نخستین روز از مسابقات فوتسال شهدای شعبان نهاوند گرامیداشت حماسه 9دی را در مقابل تیم فوتسال خبرنگاران نهاوند با نتیجه پر گل تمام کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،کورش قپانوری سرپرست مسابقه فوتسال جام حماسه 9دی  نهاوند در حاشیه برگزاری نخستین روز از برگزاری مسابقات چهار جانبه فوتسال جام حماسه 9دی نهاوند  اظهار داشت: مسابقه فوتسال جام گرامیداشت یادواره و خاطره شهدای شعبان بزرگداشت حماسه 9دی با حضور 4 تیم خبرنگاران  شهرستان ملایر نهاوند، بخشداری فیروزان و اداره ورزش و جوانان نهاوند به مدت 3 روز در سالن شهدای شعبان برگزار می شود.
 
تیم فوتسال خبرنگاران نهاوند جام فوتسال حماسه 9دی را پرگل آغاز کرد+تصاویر

وی گفت: در نخستین روز از این مسابقات تیم فوتسال خبرنگاران نهاوند با نتیجه پرگل 7بر یک خبرنگاران شهرستان ملایر را برد.
 
قپانوری افزود: این دوره از مسابقه‌ها به‌صورت دوره‌ای و تک حذفی به مدت 3 روز در سالن شهدای شعبان نهاوندبرگزار شد که در روز نخست برگزاری پیش از شروع رسمی بازی ها در دیدار افتتاحیه بر حفظ روحیه جوانمردی و پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه و عراق دعا کردند.
 
وی بیان کرد: هدف از انجام این مسابقه که با کمک باشگاه خبرنگاران نهاوندی و جمعی از تیم‌های ادارات نهاوند به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای شعبان نهاوند بخصوص سردار شهید یوسف رضا ابوالفتحی فرمانده سابق نیروی انتظامی استان تهران و حماسه 9دی ملت ایران در سالن ورزشی و چند منظوره این روستا برگزار شد.
 
تیم فوتسال خبرنگاران نهاوند جام فوتسال حماسه 9دی را پرگل آغاز کرد+تصاویر

قپانوری عنوان کرد:  اسامی تیم خبرنگاران نهاوند عبارتند از دروازه بان سجاد سیف، بازیکنان، کورش قپانوری، مهدی بحیرایی،شهاب شفیعیان، علی سهرابی، حسین صادقی، مهدی سهرابی، حسین سهرابی، ، رضا سیف، احسان سیف، یاسر نصرتی، حسن افشاری و به مربیگری و سرپرستی سیدمحمد موسوی زاده هستند.

تیم فوتسال خبرنگاران نهاوند جام فوتسال حماسه 9دی را پرگل آغاز کرد+تصاویر

وی افزود: هر روز از این مسابقات به یاد تعدادی از شهدای ورزشکار و دو خبرنگار رسانه در نهاوند برگزار می شود که مورد استقبال خوب ورزشکاران و تماشاگران قرار می گیرد و در پایان به تیم های قهرمان هدایایی داده می شود و از دو خانواده ورزشکار و خبرنگار شهید تقدیر می شود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.