اصفهان؛

برف پائیزی شهرستان چادگان را سفید پوش کرد

رانندگانی که قصد عزیمت به این شهرستان را دارند توصیه می‌شود وسایل و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند تا با مشکلات جاده‌ای روبرو نشوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان چادگان  اظهار داشت: بارش برف از صبح امروز در شهرستان چادگان آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.

علیرضا محمدیان گفت: میزان بارش برف دربخش چنار رود به 15 سانتیمتر می‌رسد که 7 تیم برف‌روب در بخش چنار رود وبخش مرکزی در مسیرهای برف‌گیر با کلیه امکانات آماده سرویس‌دهی به روستائیان، مسافران و گردشگران هستند.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان چادگان تصریح کرد: با توجه به صعب العبور بودن مسیرهای بخش چنار رود از رانندگانی که قصد عزیمت به این شهرستان را دارند توصیه می‌شود وسایل و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند تا با مشکلات جاده‌ای روبرو نشوند.

وی اظهار داشت: بارندگی هم اکنون در شهرستان چادگان به صورت برف ادامه دارد که با توجه به برودت هوا امکان یخ زدگی مسیرهای شهرستان دور از انتظار نیست لذا توصیه می‌شود رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند و قبل از عزیمت با شهرستان با اداره راهداری شهرستان چادگان با شماره 03157723970 تماس بگیرند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.