مدیر دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد همدان از ارسال بیش از یک هزار اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری مهر بیکران خبر داد.

ارسال بیش از یک هزار اثر به جشنوار مهر بیکرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی فیض منش، مدیر دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به‌دنبال ارتقای فرهنگ عمومی به ویژه در محلات است، به خبرنگار شبستان گفت: این جشنواره با هدف گسترش فرهنگ مهدوی، تعمیق بعد معرفتی جوانان مساجد در حوزه مهدویت و ایجاد پیوند قلبی جوانان با امام زمان‌(عج) برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: رشته های جشنواره شامل ، خوشنویسی از عبارات زیارت آل یاسین در چهار بخش شامل نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و  ثلث و همچنین دل نوشته ای به امام عصر (عج) می باشد.

وی ادامه داد: مجموعا بیش از یک هزار و 100  اثربه دبیرخانه جشنواره رسید ه است و به دلیل استقبال ودرخواستهای مکررهنرمندان خوشنویس این بخش ازجشنواره تا18 دی ماه مصادف با سالروز ولادت امام حسن عسگری (علیه السلام )تمدید شد.

مدیر دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود:  آثاربخش دلنوشته نیز جهت داوری به چهارنفرازاساتید ادبی استان تحویل گردید تا نتایج این بخش نیز درتاریخ( 18 دی) اعلام شود.
نشانی دبیرخانه جشنواره همدان : بلوار مفتح، مجتمع فرهنگی و هنری ابن سینا، طبقه دوم، دبیرخانه هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان و تلفن های تماس این مجموعه به شماره‌های 08132650348 و 08132660519، نشانی پست‌الکترونیک جشنواره به آدرس mehrebikaran@javananemasajed.ir است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.