صبح امروز طی مراسمی با حضورامام‌جمعه و مسؤولان این شهر، رکورددار پرس سینه جهان در حرکتی پسندیده، مدال خود را به مقام شامخ شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهوازبا حضورامام‌جمعه و مسؤولان رامهرمز، قهرمان پرس سینه جهان مدالش را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.
 
علیرضا لشکری ورزشکار رامهرمزی وزن 82 کیلوگرم تیم ملی پاورلیفتینگ، 13 آذرماه سال‌جاری توانست رکورد پرس سینه جوانان جهان را بعد از چهار سال در روسیه جابه‌جا کند و ضمن کسب مدال طلای این دسته، به‌عنوان قهرمان، قهرمانان شناخته شود.

 لشکری که بعد از این تورنمنت بین‌المللی به‌عنوان نخستین ایرانی رکورددار پرس سینه کشور لقب گرفت در خردادماه سال 96 در مسابقات جهانی که در آمریکا برگزار خواهد شد شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهمن امانی بابادی
۰۷:۳۴ ۰۱ دی ۱۳۹۵
با عنایت به اینکه قهرمان علیرضا لشکری فرزند آزاده و جانباز 8 سال دفاع مقدس میباشد و مضاف براین بیان این مطلب که مدافعین حرم مدافعین حریم ولایت اند لذا ضمن ارج نهادن به مقام والا و سترگ این شهدای این حریم پاک و مقدس، حرکت خردمندانه این عزیز قهرمان را افتخار و برگ زرینی در ورزش این سرزمین قلمداد کرده و برای این ایشان و خانواده بزرگوارش آرزوی سلامت توام با عزت از خداوند منان مسئلت داریم.