حماد سامری گفت:در بازی روز گذشته برابر دانشگاه آزاد هر دو تیم از هم آنالیز خوبی داشتند.

هر دو تیم از هم آنالیز خوبی داشتند/زلاتکو را جریمه کردیم.یرایش////حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال  نفت آبادان پس از برد تیمش برابر دانشگاه آزاد به  خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بازی برابر تیم دانشگاه آزاد بسیار سخت و نفس گیر بود زیرا که هم تیم ما هم تیم مقابل از هم آنالیز خوبی داشتند و این کار را کمی سخت تر می کرد.

وی ادامه داد:از نتیجه کوارترها مشخص است که تیم دانشگاه آزاد در بخش دفاعی قوی تر از ما کار کرد و تیم ما تمام بازی را عقب بود و تنها در 2 دقیقه پایانی بازی تمرکز گرفت و توانست بازی باخته را ببرد. البته تیم دانشکاه آزاد را با هدایت آقای کوهیان به هیچ عنوان نباید دست کم گرفت و اگر نتیجه بازی را واگذار می کردیم به هیچ عنوان شوکه نمی شدیم.

سامری افزود:شرایط خوبی در تیم نداشتیم چند نفر از بازیکنانم سرما خورده بودند و توان بازی کردن نداشتند. سجاد مشایخی نیز از ناحیه کشاله مصدوم شده بود و در این هفته نتوانست  به خوبی تمرین کند. با همه این تفاسیر خیلی خوشحالم که بازی را بردیم و این پیروزی برای ما ارزشمند است.

سرمربی نفت آبادان درباره بازیکن خارجی تیمش عنوان کرد: رایان در بازی پیش مقابل شهرداری کاشان به میدان نرفت و در بازی برابر دانشگاه آزاد نیز به علت مصدومیت نتوانست بازی کند، این طور که مشخص است در بازی بعدی نیز حضور نخواهد داشت.

سامری درباره زلاتکو بازیکن خارجی پیشین خود اظهار کرد: متاسفانه زلاتکو اخلاق غیرحرفه ای از خود نشان داد و به قرارداد خود پایبند نبود.طبق قرداد، زلاتکو باید تا جذب بازیکن خارجی جدید تیم را همراهی می کرد  اما پیش از پیدا شدن بازیکن خارجی جدید تیم را رها کرد و باشگاه نیز به دلیل این کار غیر اخلاقی، وی را جریمه کرد.

سامری در پایان خاطرنشان کرد: بازی این هفته را با کمک آقایان امیر خویش کار و شیرانی به خوبی آنالیز کردیم و در پایان توانستیم بر تیم دانشگاه غلبه کنیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار