‌به دلیل عملیات اجرای روکش باند و برای رفع مشکل نشست و برخاست‌ هواپیماهای پهن‌پیکر، پروازهای مسافری در فرودگاه خرم‎آباد نزدیک به چهار ماه(از اواسط مرداد تا چهارم آذر ماه) برقرار نشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این کار بخشی از طرح توسعه فرودگاه خرم‎آباد بود که با اجرای آن، بخشی از مشکل‎های فرودگاه رفع شد.
 
چند روز پس از برقراری نخستین پرواز بعد از تعطیلی، غلام‎رضا بنی‎صدر مدیر فرودگاه خرم‎آباد اعلام کرد: "با هماهنگی سازمان حج و زیارت و شرکت تابان از ۲۲ آذرماه پروازهای بین‌المللی این فرودگاه میان خرم‌آباد و نجف برقرار خواهد شد"، اما این کار انجام نشد.
 
وی در این باره گفت: چنین پروازهایی را سازمان حج و زیارت با شرکت‎های هواپیمایی برنامه‎ریزی می‎کنند و ما وظیفه داریم که هماهنگی نشست و برخاست هواپیما را هماهنگ کنیم.
 
بنی‎صدر ادامه داد: سازمان حج و زیارت لرستان به ما خبر داد که 22 آذر این پرواز برقرار می‎شود و آن را اعلام کردیم، اما ظاهراً شرکت هواپیمایی انصراف داده بود.
 
مدیر فرودگاه خرم‎آباد یادآور شد: سازمان حج و زیارت برای برقراری پروازهای عتبات در حال مذاکره با شرکت‎های هواپیمایی دیگری بوده و در حال حاضر برنامه چنین پروازهایی به فرودگاه اعلام نشده است.
 
نخستین پرواز خرم‎آباد- عتبات عالیات اردیبهشت سال 94 توسط شرکت هواپیمایی تابان برقرار شد و قرار بود ماهیانه یک‎بار این پروازها دایر شود که در دو سه ماه این پروازها میسر نشد.
 
 اردیبهشت امسال نیز نخستین پرواز بین‎المللی سال جاری در فرودگاه خرم‎آباد به مقصد نجف برقرار شد.
 
منبع: ایسنا‌

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.