تیم کوک گفت رئیس جمهور منتخب آمریکا باید برای ایجاد تغییرات، به جای حرف زدن، عمل کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بیزینس اینسایدر، "تیم کوک"، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت اپل یکی از افرادی بود که هفته گذشته در نشست غول های فناوری با "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور منتخب آمریکا در برج ترامپ دیدار کرد. اما در حالیکه تصاویری از حضور وی در این نشست منتشر شده است، او در رقابتهای انتخاباتی از جمله طرفداران دونالد ترامپ نبود و از "هیلاری کلینتون"، رقیب دموکرات او حمایت کرده بود.

تیم کوک روز دوشنبه در وبگاه "تک کرانچ" علت حضور خود را در این نشست توضیح داد. وی پس از اشاره به مسائلی از جمله انرژی‌های تجدیدپذیر و اصلاحات مالیاتی نوشت: مسائل مختلف زیادی وجود دارد و برای توسعه و پیشبرد آنها باید دست به کار شد. در حاشیه بودن، هرگز مکان مناسبی نیست. اینکه چگونه این مسائل را تحت تأثیر قرار دهید، مهم است. بنابراین چه این مسائل در خصوص کشور باشد، یا اتحادیه اروپا یا چین و آمریکای جنوبی، باید دست به کار شد. به نظر من عملی کردن آنها بسیار مهم است؛ زیرا نمی توان فقط با فریاد زدن و نعره کشیدن شرایط را تغییر داد. فقط در صورتی می توان تغییراتی ایجاد کرد که به همه نشان دهید چرا راه شما بهترین است.

کوک همچنین اعلام کرد شرکت اپل 100 درصد انرژی مورد نیاز خود را از منابع تجدیدپذیر تأمین می کند. این نخستین بار است که شرکت اپل چنین رقمی را اعلام می کند. اوایل سال جاری میلادی شرکت اپل این رقم را 93 درصد اعلام کرده بود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار