رئيس سازمان مالياتی كشور برای حل مشكلات مالياتی استان به كرمان سفر می كند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در نشست امروز سه شنبه 30 آذر ماه کمیسیون اقتصادی مجلس بامجمع نمایندگان استان کرمان و دكتر تقوی‌نژاد رئیس سازمان مالیاتی كشور ضمن اشاره به حمایت از فعالان اقتصادی استان كرمان افزود: در شرایط ركودی و وضعیت نابسامان اقتصادی، نباید با افزایش مالیات بر اصناف و مشاغل استان، این قشر را با مشكلات بیشتری مواجه كرد.

پورابراهیمی افزود: با هماهنگی وزارت امور اقتصادی و دارایی مقرر شد هفته آینده رئیس سازمان امور مالیاتی كشور برای بررسی بیشتر موضوع و شركت در نشست تخصصی فعالان اقتصادی استان، به كرمان سفر كنند.

رئیس كمیسیون اقتصادی ادامه داد: علاوه بر حضور دكتر تقوی‌نژاد در جلسه فعالان اقتصادی استان، نمایندگان تشكل‌های اتاق بازرگانی، اتاق تعاون، اتاق اصناف و سایر تشكل‌های اقتصادی استان از جمله پزشكان برای طرح مشكلات و مسائل مالیاتی در جلسه هفته آینده حضور خواهند داشت.

وی افزود: بایستی در این نشست به یك جمع‌بندی عادلانه در زمینه نرخ رشد مالیات استان براساس نرخ رشد مالیات كشور و سایر استان‌ها برسیم.

وی گفت: همزمان با این نشست، از طریق مجمع نمایندگان استان موضوع مالیات در بودجه سال 96 را در جلسه‌ای با رئیس سازمان برنامه و بودجه كشور مطرح و بررسی خواهیم كرد چراكه رفع برخی از مشكلات مطرح در بودجه 96 از جمله مسائل مالیاتی، در حوزه كار سازمان برنامه و بودجه است.

در این جلسه به بررسی و طرح مسئله افزایش نرخ دریافت مالیات در بودجه سال 96 و مشكلات افزایش دریافت مالیات بر فضای كسب‌وكار استان كرمان پرداخته شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مالیات ، مشکلات ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار